کد خبر: 16020180697
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افتتاح درمانگاه فرهنگیان الیگودرز با حضور مدیر شعب بانک مسکن لرستان

درمانگاه فرهنگیان الیگودرز با حضور معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و مدیر شعب بانک مسکن لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، در مراسم افتتاح این درمانگاه، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش دارای ۱۲۱ درمانگاه و یک بیمارستان (بیمارستان شهید باهنر تهران) است که برای جمعیت بزرگ فرهنگیان کافی نیست و تلاش‌هایی برای توسعه این حوزه در دست اقدام است.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش و تاثیر خیرین در حوزه تعلیم و تربیت و خدمات درمانی بیان کرد: تمام تلاش ما در آموزش و پرورش بسترسازی و ایجاد شرایطی مناسب با شأن و منزلت فرهنگیان است که خیرین در این مسیر کمک قابل توجهی به آموزش و پرورش کردند.

داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان نیز در آیین افتتاح این درمانگاه اظهار داشت: مسوولیت اجتماعی به این معناست که سازمان در مقابل اجتماع، مسوولیت‌هایی دارد که فراتر از مسوولیت ذاتی بانک مسکن در حوزه مسائل تخصصی بانکی و با دید سودآوری است؛ این مهم در سال‌های اخیر در لرستان به نحو چشمگیری نمود داشته است و بسیار مورد توجه افکار عمومی و مدیران ارشد استان قرار گرفته است تا جایی که جایگاه و وجهه بانک مسکن را تا حد زیادی در استان ارتقاء بخشیده است.

مدیر شعب بانک مسکن لرستان در خصوص مسوولیت‌های اجتماعی بانک مسکن در حوزه‌های مرتبط با آموزش و پرورش گفت: بانک مسکن در کل کشور تاکنون توانسته ۱۹ مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته کشور تکمیل کند و ۸ مدرسه در حال احداث دارد که در استان با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت و همکاری صمیمانه اعضای هیات مدیره بانک تاکنون سه مدرسه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این مدارس که شامل مدرسه یک کلاسه در روستای علی آباد گاوکش نورآباد و مدرسه شش کلاسه مسکن مهر الیگودرز و همچنین مدرسه سه کلاسه روستای وره زرد پلدختر است در مجموع ۵۰۰ دانش آموزان دختر و پسر در این مدارس به یاری خدا مشغول به تحصیل شده‌اند.

عالی‌پور ادامه داد: این همکاری نزدیک و صمیمانه بانک مسکن و آموزش و پرورش به همین جا ختم نشده و با کمک مدیرعامل بانک دکتر محمود شایان یک میلیارد ریال جهت تکمیل درمانگاه فرهنگیان الیگودرز اختصاص یافت و امیدواریم بتوانیم گامی دیگر برای اعتلای نام بانک و اقدامی در جهت مناسب‌سازی و ایجاد محیط آموزشی مناسب برای آینده سازان این مرز و بوم برداریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا