کد خبر: 101001114674
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

افتتاح هتل برج ساعت بابلسر با مشارکت بانک ملی

مراسم و آیین افتتاح و بهربرداری از هتل برج ساعت بابلسر با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران و مسئولان استان مازندران در شهر بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجار زاده عضو هیات عامل و قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در سخنانی در این مراسم بابیان اینکه این بانک در سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشور دارای سابقه طولانی است افزود: تفاوت این پروژه با پروژه‌های دیگر این است که کارکنان و بازنشستگان بانک ملی ایران سهامداران و سرمایه ‌گذاران این مجتمع گردشگری و رفاهی هستند.

وی افزود: یکی از موضوعات موردتوجه و تأکید مدیران بانک ملی ایران در استان مازندران سرمایه‌گذاری، حمایت و پشتیبانی از صنعت گردشگری است.

وی با بیان این که بانک ملی ایران در بخش گردشگری رتبه‌ نخست سهم تسهیلات پرداختی استان را به خود اختصاص داده است، گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت‌شده در مازندران با توجه به پتانسیل‌هایی که در این استان وجود دارد ۴۰ درصد به بخش خدمات و ۳۰ درصد به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه خواستار برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری هدفمند سه‌جانبه میان بانک ملی ایران، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و مدیران ارشد استان برای شکوفایی صنعت گردشگری در استان شد.

وی با تاکید بر این که بانک ملی ایران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است،  یادآور شد: با توجه به حجم بالای مسافر و گردشگر در استان در تمام فصول، سرمایه‌گذاری در این بخش بازی برد برد برای بانک و سرمایه‌گذار خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم گفت: خدمت صادقانه به مردم شایسته‌ترین رفتار انسانی از دیدگاه ائمه معصومین (ع) است که افتتاح این مجموعه و عملکرد بانک ملی ایران در حوزه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نمونه‌ بارزی از خدمت صادقانه به مردم است.

وی بابیان اینکه بعد از صنعت خودروسازی و نفت، صنعت گردشگری پربازده و ارزش افزوده بالایی دارد، افزود: به ازای هر گردشگر یک شغل مستقیم و ۳ شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود که این امر نشان از جایگاه مطلوب و موثر این صنعت در بخش اقتصاد و اشتغال دارد.

اوحدی با قدردانی از مجموعه‌ بانک ملی ایران به جهت سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری گفت: در دنیای امروز توسعه بدون پشتیبانی و مشارکت جریان‌های سرمایه‌داری و بنگاه‌های اقتصادی به ویژه بانک‌ها محقق نخواهد شد.

وی به مسئولیت محوری بانک‌ها در حوزه اجتماعی اشاره کرد و گفت: با پشتیبانی و حمایت دولت سیزدهم و مجلس و در نظر گرفتن تسهیلات تبصره ۱۸، یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سال قبل به حوزه گردشگری اختصاص یافت و درمجموع سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش پرداخت شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا