کد خبر: 220303162612
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

افت قیمت برخی از خودروهای مونتاژی در بازار/ قیمت دنا پلاس افزایش یافت

قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در اکثر محصولات با افت و خیز کار خود را آغاز کرد. البته این تغییرات بیشتر در بین محصولات داخلی بوده است.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته نوسانی گزارش می‌شوند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی صبح امروز در حالت نوسانی خفیف به کار خود ادامه داد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات شرکت ایران خودرو، صبح امروز به ترتیب با کاهش سه میلیون تومانی و چهار میلیون تومانی به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان و ۷۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

دنا پلاس (۶ سرعته) از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، با افزایش دو میلیون تومانی به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

کوییک GXR-L و شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت هفت میلیون تومان و پنج میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته به نرخ ۴۳۲ میلیون تومان و ۸۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

وانت زامیاد (رادیال) در شمار محصولات این شرکت، با رشد سه میلیون تومانی به قیمت ۵۷۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای مونتاژی

X۵۵ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز نوسانات شدیدی را تجربه کرد. که با کاهش هفت میلیون تومان با قیمت یک میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، با افزایش هشت میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هونگچی H۵ از محصولات جذاب بهمن موتور، با افت ۶۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قابل معامله است.

هایما اس ۷ ( S۷ ) وهایما اس ۷ ( S۷ ) صندوق برقی از دسته محصولات جذاب مونتاژی، هر دو با افت یکسان ۱۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا