کد خبر: 170203158535
اخبار شرکت هابانک و بیمهمدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران

افزایش بودجه صندوق بیماران خاص به ۹ همت/ ارایه بسته‌های خدمتی دندانپزشکی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش بودجه صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج از هفت به ۹ همت خبر داد و گفت: بسته خدمتی دندانپزشکی برای ۱۰ بیماری خاص بارگذاری شده و می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش عصر اقتصاد، محمد مهدی ناصحی روز دوشنبه در یک نشست خبری به مناسبت روز ملی بیماران خاص و صعب العلاج (۱۸ اردیبهشت) که در محل سازمان برگزار شد، افزود: ۵۳ بیماری خاص و صعب العلاج در سامانه بیمه سلامت بارگذاری شده و هزینه های دارویی و بستری آنها با پوشش بیمه سلامت در راستای اجرای نسخه الکترونیکی و کاهش پرداختی از جیب مردم ، پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بسته های ارایه خدمات حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج شامل تشخیصی، دارویی و توانبخشی غنی بوده و در حال بازبینی هستند و باید خدمات مناسبی برای بیماران ارایه شود و با توجه به اینکه شمار بیماران سه برابر حجم بیماریها هست باید تعداد آنها با ارایه خدمات بهتر و پیشگیری کمتر شوند.

ناصحی تصریح کرد: هزینه های بستری ، پیوند و کاشت حلزون نیز از سوی صندوق پرداخت و بسته خدمتی هپاتیت سی در بسته های سامانه ای سازمان بیمه سلامت بارگذاری شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا