کد خبر: 10110067404
اخبار شرکت ها

افزایش تولید محور قطار در مجتمع صنعتی اسفراین

در راستای پاسخگویی به موقع به نیاز مشتریان، افزایش راندمان خط تولید و کاهش مصرف انرژی، متخصصان و کارشناسان خط تولید در مجتمع صنعتی اسفراین با بهینه سازی خط تولید و اعمال تغییرات اساسی در فرایند تولید قطعه حساس و استراتژیک محور قطار موفق شدند راندمان، سرعت تولید و ظرفیت محور قطار را افزایش دهند.

دکتر علینژاد مدیر تولید مجتمع صنعتی اسفراین با اعلام این خبر اظهارداشت: تغییر کاربری و ایجاد اصلاحات ساختاری در کوره و استفاده از روش واکینگ بیم بجای کوره واگنی، بهینه سازی شارژ و دشارژ قطعات و همچنین بهینه سازی سیکل عملیات حرارتی از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه می باشد.

مدیر تولید مجتمع صنعتی اسفراین در ادامه گفت: با استفاده از این روش نه تنها ظرفیت تولید محور قطار افزایش یافته بلکه محورهای تولیدی به لحاظ پارامترهای متالورژیکی نظیر خواص مکانیکی و ساختار متالورژیکی نیز در سطح بسیار بالاتری قرار دارند.

وی افزود: افزایش سرعت و راندمان تولید محور قطار با روش جدید باعث حذف دو ایستگاه کاری تابگیری و تنش زدایی از چرخه تولید شده و از طرفی زمان سیکل عملیات حرارتی و میزان مصرف انرژی را تا ۵۰ درصد کاهش داده است.

دکتر علینژاد خاطرنشان کرد: مجتمع صنعتی اسفراین توانسته است با حمایت و رهبری مدیریت ارشد و اتکاء به نیروی انسانی توانمند و همچنین تجهیزات منحصر به فرد مستقر در خط تولید، گامهای مؤثری در جهت خودکفایی صنایع استراتژیک داخلی در تولید قطعات حساس بر دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا