کد خبر: 07119913768
بانک و بیمه

افزایش ۵۴ درصدی تسهیلات‌دهی بانک صنعت و معدن

به گفته مدیرعامل بانک صنعت و معدن، مجموع تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی در ۱۰ماه نخست سال ۹۹در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۵۴درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری ضمن بیان مطلب فوق افزود: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در بخش تسهیلات ریالی و با اولویت تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و معدنی بوده است.

مهری تصریح کرد: گزینش مشتریان خوش‌حساب و توانمند و پس از آن نظارت دقیق بر اجرای طرح‌ها هدف مهمی است که از سوی این بانک همواره دنبال می‌شود چراکه اعتقاد داریم اگر طرح توسط متقاضی دارای اهلیت و صلاحیت و در مدت زمان تعریف‌شده در پروژه و بدون اتلاف وقت به درآمد‌زایی برسد، بازپرداخت تسهیلات و بازگشت منابع بانک نیز در زمان مقرر، تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به نقش این بانک در به سرانجام رساندن طرح‌های ملی که با هدف توسعه اقتصادی و صنعتی کشور به اجرا می‌رسد خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌هایی که در منابع بانکی به لحاظ تحریم‌های ظالمانه اقتصادی وجود داشت، توانستیم به بخش زیادی از تعهدات خود عمل کنیم و در بخش مصوبات و انعقاد قراردادهای تسهیلات نیز در ده ماهه سال جاری شاهد ۴۶درصد رشد بوده‌ایم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا