کد خبر: 291102152252
اقتصادتولید و بازرگانیروزنامهصنعت و معدن

امدادهای متفرقه بلای ماشین و جیب شما

امداد خودروهای متفرقه یکی از کابوس‌های جدی مالکان «هوشیار» خودرو است. اگر مالک خودرو باشید قطعا یک‌بار تجربه خرابی خودرو را در جاده یا سطح شهر تجربه کرده‌اید.

به گزارش عصر اقتصاد، در زمان خرابی خودرو اولین موضوع آزاردهنده، پیدا شدن خودروهای حمل یا تعمیر مزین به «لوگو» امداد است، اگر از شبکه خدمات پس از فروش خودرو خود اطلاع نداشته باشید، پاسخ مثبت به راه‌کارهای عوام فریبانه این به ظاهر امدادگران، گارانتی، سلامت فنی خودرو و جیب شما را در خطر جدی قرار می‌دهد. این افراد نه تنها با هدف رفع عیب خودرو شما در سر راه‌تان قرار نگرفته، بلکه برای قطعات اصلی محصول شما و نقدینگی تان نقشه‌ها در سر دارند.

استفاد از امداد متفرقه چه دردسرهایی دارد؟

اگر در دام امدادهای متفرقه قرار گرفتید باید از چهار چالش اساسی که دامن گارانتی، کیفیت و ایمنی خودروی شما را خواهد گرفت مطلع باشید.

نخست اینکه امدادهای متفرقه معمولا شما را به مکانیکی هم دست خود هدایت می کنند، اگر خودرو شما ایراد فنی جزئی داشته باشد، چنان آن مساله را بزرگ نمایی می کنند که مجبور به پرداخت هزینه گزاف یا دستمزد تعمیر اساسی خواهید بود.

دوم اینکه هزینه حمل و نقل خودرو شما را چنان فاکتور خواهند کرد که از دریافت هر نوع امداد دیگری پشیمان شوید، البته این موضوع تنها به فاکتور منوط نمی‌شود بلکه شیوه حمل غیر اصولی تعمیرات اضافی را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

سوم اینکه در صورت استفاده از امداد غیرمتفرقه، گارانتی خودرو شما به دلیل عدم هماهنگی با شرکت سازنده و استفاده از قطعات غیراستاندارد، لغو شود. شاید این موضوع بیشترین آسیب را به شما تحمیل کند.

چهارم اینکه در صورت تعمیر خودرو شما توسط امداد متفرقه، باید بدانید کیفیت و ایمنی خودرو به دلیل استفاده از قطعات غیراصل دچار کاهش خواهد شد.

به خاطر داشته باشید امدادخودرو ایران علاوه بر استفاده از قطعات استاندارد، خدمات ارایه شده توسط امدادگران این شرکت به مشتریان را نیز تضمین کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، پاسخگوی خدمات ارایه شده به مالکان خودروها است.

در زمان برخورد با امداد متفرقه چه باید کرد؟

اگر مالک خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو هستید، در زمان درخواست امداد از شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو، پیامکی برای شما ارسال می شود؛ در این پیامک، درخواست شما سیستمی ثبت و تا مراحل پایان کار و ارسال صورتحساب همه آنلاین و از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

زمانی که یک دستگاه خودرو امدادی نزدیک خودرو شما قرار می گیرد، ابتدا چک کنید که لوگو ۰۹۶۴۴۰ روی بدنه خودرو درج شده باشد، پس از آن باید شماره پلاک خودرو با پلاک اعلامی به شما یکسان باشد. توجه داشته باشید که توسط نرم افزار ایساکو و بسپر نیز می توانید درخواست امداد، حمل و حتی سرویس دوره‌ای خودروی خود را ثبت کنید.

شرکت امدادخودروایران مجهزترین ناوگان امدادی در سطح کشور را دارد. سرعت اعزام، خدمات دهی و تعمیرات در محل ناوگان امدادی این شرکت در مقایسه با سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات خودرویی در کشور بیشتر است.

شاید یکی از نقاط قوت این شرکت داشتن شبکه امدادی بزرگ و مجهز به ابزارهای تعمیراتی جدید است. آنچه که شبکه امدادی این شرکت را نسبت به رقبا در بازار کشور متمایز می کند، سختگیری‌های کیفی برای تامین و توزیع قطعات است.

استانداردهای که ایساکو برای تامین قطعات تعریف و آن را به زنجیره تامین ارائه می دهد، از سایر استانداردهای موجود در کشور برتری بیشتری دارد، این شبکه امدادی به صورت ۲۴ ساعته در تمام کشور ارائه خدمت می دهد.

خدمات عمومی برای همه مالکان خودروها

شرکت امدادخودرو ایران علاوه بر خدمات پس از فروش خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو، ارائه خدمات امداد عمومی را نیز در سبد خدمات امدادگران قرار داده است تا همه مالکان خودروها، فارغ از برند سازنده کارخانه بتوانند با آرامش خاطر از خدماتی نظیر: حمل استاندارد خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، بازکردن درب­های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس استفاده کنند.

چرا باید از خدمات ایساکو استفاده کرد؟

شرکت ایساکو به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور با طراحی نرم افزار و سامانه رهگیری به مشتریان خود قابلیت بررسی اصالت قطعات خریداری شده را ارائه کرد.

نرم افزار این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی آبی پوشان جاده مخصوص و با هدف دسترسی آسان مشتریان به درخواست امدادی، خرید قطعات یا رهگیری اصالت لوازم یدکی خریداری شده طراحی و در اختیار مشتریان قرار داده شده است. علاوه بر اینکه نرم افزار مذکور منجربه شفافیت و اصالت قطعات می شود، این امکان را به مشتریان جهت ثبت درخواست امدادی یا دریافت نوبت آنلاین نیز می دهد.

عرضه لوازم یدکی با بسته بندی مخصوص ایساکو سبب کاهش قطعات تقبلی و افزایش دسترسی مشتریان به قطعات اصلی شده است. همچنین چالش اصلی مشتریان خرید قطعه ارزان یا مقرون به صرفه است.

توزیع لوازم یدکی توسط ایساکو سبب شده دسترسی مالکان خودروها در کل کشور شهرهای کوچک یا کلانشهرها به قطعات با یک قیمت یکسان باشد. ایجاد چنین شبکه توزیع و فروش با قیمت واحد در سراسر شهرهای کشور یعنی ایجاد رضایت مندی مالکان خودروها و به تبع آن توسعه امنیت خاطر رانندگان است.

چرا باید از ایساکو لوازم یدکی خرید؟

خرید قطعات خودرو در بازار لوازم یدکی با دردسرهای بیشتری نسبت به گذشته مواجه و شناسایی قطعه سره از ناسره فقط کار اهل فن است. کیفیت، قیمت و اصالت سه چالش اصلی مالکان خودروها در بازار لوازم یدکی است. بازاری که به دلیل تنوع برند قطعات و سازندگان متعدد گاهی شناخت محصول با کیفیت سخت است.

ایساکو برای این چالش راهکار نوینی ارائه کرده است، در راهکار این شرکت بسته بندی قطعات آبی، دارای هولگرام و مزین شده به بارکد در کنار کد جهت ارسال برای تایید پیامکی است. این راهکار نوین نه تنها قطعات تقلبی و بی کیفیت که اصطلاحا به صورت زیر پله ای و کارگاهی تولید می شود را تمیز کرده، بلکه سبب می شود که مشتری با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید اقدام کند.

ایساکو نرم افزار و سامانه ای دارد که کد مخفی روی بسته بندی قطعات باید توسط مشتری به سامانه یا نرم افزار ایساکو ارسال شود. پس از این فرآیند استعلام نتیجه که همان قیمت یکسان در شبکه فروش ایساکو است، برای مشتری ارسال می شود. این شرکت تلاش کرده که یکسان سازی قیمت ها را ایجاد کند تا نوسان موجود در بازار کاهش دهد.

اختلاف قطعات این شرکت با بازار همراه با کیفیت و اصالت سبب شده که مشتریان در بازار به دنبال محصولات این مجموعه جهت استفاده برای خودروهایشان باشند.

شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب سایت www.096440.con و همچنین اپلیکیشن های ایساکو و بسپر به صورت شبانه در خدمت هموطنان سراسر کشور است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا