کد خبر: 26020026984
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

امکان بارگذاری مدارک و دریافت آنلاین خسارت در بیمه رازی

مدیر واحد توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه رازی از ایجاد امکان بارگذاری آنلاین مدارک مرتبط با بیمه درمان و عدم نیاز به مراجعه حضوری بیمه‌گزاران این رشته برای دریافت خسارت خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه رازی، حمیدرضا پروازی با بیان اینکه چرخش استراتژیک از بیمه‌گری متعارف و سنتی به بیمه‌گری دیجیتال از الزامات ابلاغ‌شده از سوی مدیرعامل شرکت است، افزود: بیمه رازی پیش‌تر برخی خدمات دیجیتالی را عملیاتی کرده است و این روند با سرعت بیشتر در سال جاری ادامه خواهد یافت.

او با تاکید بر لزوم تجهیز شبکه فروش بیمه رازی به ابزارهای دیجیتال، گفت: در این مسیر باید ویژگی‌های جذابی برای شبکه فروش ایجاد شود و خدماتی مانند نرخ‌دهی هوشمند، تولید لینک بازاریابی و صدور بیمه‌نامه به شکل آنلاین از اقداماتی است که در بیمه رازی شکل گرفته و در سال جاری تقویت خواهد شد.

مدیر واحد توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه رازی، فرهنگ‌سازی را از الزامات توسعه کسب و کار دیجیتال خواند و با بیان اینکه «تغییرات، همواره با مقاومت همراه است»، اظهار کرد: تحول دیجیتال باید با فرهنگ‌سازی دیجیتال و توسعه این فرهنگ در همه لایه‌های سازمان همراه باشد تا بتواند اثرگذاری حداکثری ایجاد کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا