کد خبر: 26020026984
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

امکان بارگذاری مدارک و دریافت آنلاین خسارت در بیمه رازی

مدیر واحد توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه رازی از ایجاد امکان بارگذاری آنلاین مدارک مرتبط با بیمه درمان و عدم نیاز به مراجعه حضوری بیمه‌گزاران این رشته برای دریافت خسارت خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه رازی، حمیدرضا پروازی با بیان اینکه چرخش استراتژیک از بیمه‌گری متعارف و سنتی به بیمه‌گری دیجیتال از الزامات ابلاغ‌شده از سوی مدیرعامل شرکت است، افزود: بیمه رازی پیش‌تر برخی خدمات دیجیتالی را عملیاتی کرده است و این روند با سرعت بیشتر در سال جاری ادامه خواهد یافت.

او با تاکید بر لزوم تجهیز شبکه فروش بیمه رازی به ابزارهای دیجیتال، گفت: در این مسیر باید ویژگی‌های جذابی برای شبکه فروش ایجاد شود و خدماتی مانند نرخ‌دهی هوشمند، تولید لینک بازاریابی و صدور بیمه‌نامه به شکل آنلاین از اقداماتی است که در بیمه رازی شکل گرفته و در سال جاری تقویت خواهد شد.

مدیر واحد توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه رازی، فرهنگ‌سازی را از الزامات توسعه کسب و کار دیجیتال خواند و با بیان اینکه «تغییرات، همواره با مقاومت همراه است»، اظهار کرد: تحول دیجیتال باید با فرهنگ‌سازی دیجیتال و توسعه این فرهنگ در همه لایه‌های سازمان همراه باشد تا بتواند اثرگذاری حداکثری ایجاد کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا