کد خبر: 300901113661
اقتصادبازارها و خدمات مالی

انتقال میلیونی توکن ریپل در باینانس /نیم میلیارد شیبا در یک ماه سوخته شد

میلاد جانه

طبق اعلام رسمی بایننس، این شرکت از روز گذشته در حال برنامه ریزی برای انتقال توکن های XRP و LINK به عنوان بخشی از پاکسازی کیف پول های مرتبط با وثیقه است.

به گزارش عصراقتصاد، این صرافی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار حجم معاملات روزانه را فراهم می کند و حدود ۱۵۰ میلیون XRP را در اختیار دارد. طبق پورتال Nomics، تاثیر صرافی بر قیمت ریپل ۳۰.۷۴ درصد برآورد شده است.

همچنین در رابطه با توکن ریپل یا همان xrp یک خبر دیگر هم به گوش می رسد که طبق توییت جیمز کی فیلان، وکیل نیکول تاتز به عنوان وکیل براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، درخواستی برای کناره گیری ارائه کرده است. این به دلیل خروج تاتز از شرکت حقوقی کلیری گوتلیب استین و همیلتون LLP است که نماینده مدیرعامل ریپل در پرونده جاری است.

ریپل، شرکت سازنده زیرساخت پرداختی، راه حل‌ها و نرم افزار رمز ارزی و برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها است. XRP، رمز ارز بومی XRP Ledger، یک تکنولوژی بلاکچینی غیر متمرکز و منبع باز به شمار می‌رود.

نیم میلیارد شیبا  در یک ماه سوخته شد

بر اساس داده های ارائه شده توسط CryptEye، در کل ماه دسامبر، جامعه SHIB موفق شد حدود نیم میلیارد SHIB سوخته را نابود کند.

این نشان دهنده کاهش قابل توجه تعداد توکن های Shiba Inu سوزانده شده است. در مقایسه، در هر ماه پاییز، ارتش SHIB به طور متوسط ​​۱ میلیارد توکن SHIB را از بین می برد.

از آنجایی که ایلان ماسک به طور جدی در حال بررسی کناره گیری از سمت مدیرعاملی توییتر است، ادوارد اسنودن کاندیداتوری خود را برای این سمت پیشنهاد داد و در توییتی نوشت که حتی با پرداخت بیت کوین هم مشکلی ندارد.

با این حال، دقیقاً مشخص نیست که آیا اسنودن در این مورد جدی بوده یا خیر.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا