کد خبر: 21100064824
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک تجارت و بیمه رازی

مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، در مراسمی با حضور هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با بیان سابقه دیرین همکاری این بانک با صنعت بیمه کشور، گفت: ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه‌ای، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد.

او با تاکید بر لزوم بسترسازی مناسب خدمات و راه حل‌های بانکی برای ارائه به صنعت بیمه به‌عنوان یکی از بازارهای متعامل با صنعت بانکی، افزود: تلاش کارشناسان در بانک تجارت معطوف این امر کلیدی است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود بانک و نیازسنجی دقیق، بسته‌های خدماتی مورد نیاز شرکت‌های بیمه‌ای از جمله بیمه رازی را طراحی و ارائه کنند و انعقاد این تفاهم‌نامه گام موثری در راستای تقویت تعاملات فیمابین محسوب می‌شود.

ارائه خدمات بانکی به بیمه‌گران و بیمه‌گزاران از طریق درگاه‌های بانکی، دستگاه‌های پایانه فروشگاهی و وب‌کیوسک‌های فعال بانک تجارت به‌منظور پرداخت حق بیمه و مبالغ خسارت بیمه‌گزاران از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا