کد خبر: 26119915717
بانک و بیمهروزنامه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک دی با شرکت ملی پست

به منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات به مشتریان بانک، مدیران عامل بانک دی و شرکت ملی پست ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های شبکه پستی در گسترش ارائه خدمات بانکی به مشتریان تأکید کرد.

او گفت: امروزه مدیریت هزینه‌های سازمان از طریق برون‌سپاری برخی از خدمات، به یک هدف استراتژیک تبدیل شده است که نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان دارد.

کریمی افزود: در بانک دی نیز با توجه به شبکه محدود شعب در سراسر کشور و لزوم خدمت‌رسانی باکیفیت به مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن در اقصی نقاط میهن، در کنار توسعه و تجهیز زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک، برون‌سپاری برخی از خدمات مشتریان به یک الزام عملیاتی و کارکردی تبدیل شده است که انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ملی پست ایران در همین راستا صورت می‌گیرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خدماتی مانند انجام فرآیند افتتاح حساب دسته‌ای، درخواست و تحویل دسته‌چک، ابلاغ اخطاریه به مشتریان بدهکار و ضامنین، درخواست غیرحضوری و پرداخت تسهیلات و برخی دیگر از خدمات به درخواست بانک دی را انجام خواهد داد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا