کد خبر: 231001116502
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

انعقاد قرارداد بیش از ۲۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی با منابع داخلی بانک مسکن

عضو هیات عامل بانک مسکن در میز خدمت یزد اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن به ارزش ۶۸۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی بانک انعقاد قرار داد شده است.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک-هیبنا، میز ارتباطات مردمی بانک مسکن با حضور علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی و سعیدرضا کوهی رئیس دایره اعتبارات همزمان با سفر رئیس جمهور محترم به استان یزد برپا شد.

علی کشاورز در حاشیه این میز خدمت در گفتگو با خبرنگار هیبنا گفت: به دستور و تاکید سرپرست بانک علی عسکری و همزمان با سفر رئیس جمهور محترم و هیات دولت به استان یزد، به اتفاق رئیس اداره کل اعتبارات بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی در خدمت مردم دیار قنات و قنوت و قناعت یزد خواهیم بود.

عضو هیات عامل بانک مسکن در ادامه اظهار داشت: میز خدمت یا میز ارتباطات مردمی دارای دو رویکرد است، رویکرد اول گذشته‌نگر است که باید اقدامات انجام شده در میز خدمت قبلی بررسی و پیگیری شود و دوم آنکه باید مشکلات استان را با رویکرد خلاقانه در حل مسائل برطرف کرد.

کشاورز افزود: در جریان برپایی میز ارتباطات مردمی آمادگی داریم چنانچه پروژه‌ای از طرح مسکن مهر باقیمانده است و یا در محله فروش اقساطی دچار چالش است، مشکل آن را رفع کنیم.

همچنین چنانچه پروژه طرح نهضت ملی مسکن در مرحله انعقاد قرارداد است آمادگی داریم در راستای اقدامات دولت محترم مبنی بر تسهیل سازی انعقاد قرارداد گام برداریم زیرا که بانک مسکن در دوره های مختلف از بهترین و قوی ترین بانک‌ها در پیشبرد اهداف دولت در طرح‌های مختلف مسکن بوده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا