کد خبر: 090303161348
جامعه و فرهنگحمید جوانی در چهارمین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۳ در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد:

اهتمام بر استمرار و جدیت در اجرای طرح “ساماندهی آسیب های اجتماعی” در منطقه۳

شهردار منطقه ۳ درخصوص اجرای طرح “ساماندهی آسیب های اجتماعی” در معابر، بزرگراه ها ، بوستانها و فضاهای سبز شهری این منطقه به منظور ارتقا امنیت و زیباسازی چهره شهر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی با بیان این مطلب ابراز داشت: از تدابیر مورد تاکید شهردار تهران و طرح های اولویت دار شهرداری تهران، ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت به منظور شناسایی، رصد و رفع نازیبایی ها و معضلات در شهر تهران می باشد که باید با بکارگیری تمام ظرفیت ها و مشارکت دستگاه ها و نهادهای مرتبط به جدیت صورت پذیرد.

شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: این طرح یکی از اقدامات شاخص، ارزشمند و مهم در راستای خدمات رسانی شهرداری تهران به شهروندان می باشد که بی شک، نتایج مثبتی را برای شهر تهران به دنبال خواهد داشت.

جوانی افزود: معاونین مرتبط و شهرداران نواحی ششگانه باید با استفاده از تمامی ظرفیت موجود، طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی را اجرا نمایند تا بستر مناسب جهت تحول در وضع موجود در حوزه آسیب های اجتماعی صورت پذیرد.

شهرداری منطقه ۳ گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون، با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی استان تهران، سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، اداره آسیب های اجتماعی این منطقه، بسیاری از فروشندگان مواد مخدر دستگیر و معتادین متجاهر، متکدیان ،کودکان کار جمع آوری و به مراجع مربوطه تحویل شده اند.

جوانی در پایان تصریح کرد: پیگیری های لازم جهت بهسازی فضاهای بی دفاع شهری به منظور جلوگیری از حضور مجدد و ایجاد پاتوق توسط این افراد توسط معاونت های خدمات شهری و فنی و عمرانی این منطقه انجام شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا