کد خبر: 27010178158
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اپلیکیشن صدور آنلاین بیمه دانا در راه است

مدیرعامل بیمه دانا به همراه رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد این شرکت در نشست هم‌اندیشی شعب و نمایندگان استان خراسان حضور یافتند و با همکاران و نمایندگان این استان دیدار کردند.

دکتر رضا جعفری در این نشست هم‌اندیشی کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش استان خراسان در شهر مقدس مشهد با تبیین نقشه راه و سیاست‌های راهبردی این شرکت در صنعت بیمه، به تشریح مهمترین برنامه‌ها، اقدامات و اجرایی شدن طرح‌ها و محصولات جدید این شرکت در آینده‌ای نزدیک پرداخت.

جعفری ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌ها را یادآور شد و با تأکید بر اینکه مرکز فاوای این شرکت باید در صنعت بیمه کشور پیشتاز باشد، از طراحی اپلیکیشن جدید بیمه دانا ویژه شبکه فروش کشور خبر داد و اظهار داشت: پس از اجرایی‌شدن این طرح، تمامی نمایندگان شرکت در سراسر کشور با عضویت در آن، عملیات صدور بیمه‌نامه و خسارت را آنلاین عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل بیمه دانا، رشد حدود ۱۲۰ درصدی این شرکت در شاخص فروش در سه هفته ابتدایی سال ۱۴۰۱ را مورد اشاره قرار داد و ابراز امیدواری کرد که با همت جمعی تمامی کارکنان ستاد و صف، روند روبه‌رشد شرکت تداوم یافته و نتایج مثبت آن موجب تحولات اساسی در صنعت بیمه کشور شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا