کد خبر: 18030031197
روزنامهعصر انقراض (طنز)

اکسیر جاودانگی از راه رسید (طنز)

راضیه حسینی

در حالی‌که کشورهای پیشرفته دنیا هنوز درگیر این هستند که دز اول واکسن با دز دوم آن یکی باشد، ما به توانایی تولید واکسنی رسیده‌ایم که قابلیت استفاده به عنوان دز دوم برای تمامی واکسن‌های کرونای موجود روی کره زمین را دارد. البته قابلیت‌های واکسن برکت به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید بدون نگرانی از عوارض احتمالی و بدون صرف وقت بی‌خود، این واکسن را استفاده کنید. مدیر گروه مطالعات بالینی واکسن برکت گفته: «احتیاجی نیست که منتظر نتایج تزریق واکسن بر روی تمام بیست هزار نفر که در مرحله سوم واکسن را دریافت می‌کنند باشیم، بلکه بر روی تعداد کمی از آنها می‌توان نتیجه را به دست آورد.»

در واقع شرکت‌های خارجی به‌ دلیل اینکه به نتیجه کار خودشان اعتماد نداشتند و عقل‌شان قد ما رشد نکرده بود، واکسن را روی کلی آدم تست و بعد روانه بازار کردند. آنها اگر مثل ما اعتماد به نفس کامل و شهامت داشتند همین‌جوری یک‌هو برای کل ملت استفاده می‌کردند.

از دیگر عجایب جذاب این واکسن، در دستور کار قرار دادن تزریق آن برای افراد زیر هجده سال است؛ در صورتی‌که هنوز برای بزرگسالان مجوز نگرفته. خانم دکتر مینو محرز این خبر را اعلام کردند و باز هم زدند روی دست دانشمندان خارجی.

اگر چند روز بعد در خبرها شنیدید که به جای واکسن سه‌گانه، دیفتری، کزاز، فلج اطفال و… زدن فقط یک دز واکسن برکت کافی است، لطفاً تعجب نکنید. اصلاً شاید این برکت همان اکسیر جاودانگی است و ما خبر نداریم. شاید همان نوش‌دارو است که حتی می‌تواند سهراب را زنده و کل داستان شاهنامه را عوض کند. ما که می‌گوییم خیلی فراتر از این حرف‌هاست و می‌تواند آدم را رویین‌‌تن و جاودانه کند؛ ولی چون ممکن است به دست آدم‌های نااهل بیفتد و استفاده‌های بدی کنند، صدایش را در نمی‌آورند.

همه چیز چند هفته بعد  و دقیقاً پس از زدن واکسن ایرانی مشخص خواهد شد. علم کیمیاگری به اوج خود رسیده و برکت را از دل خود بیرون داده است. معجونی اعجاب‌انگیز و فرازمینی، واکسنی شفابخش تولید شده است. اگر پیش از این یک دز از واکسن‌های معمولی و بی‌خود خارجی زده باشید، اصلاً نگران نباشید، فقط کافی است دز دوم را ایرانی بزنید تا تمام خواص اعجاب‌آور آن را به دست آورید. سالمندان بالای هفتاد، هشتاد سال با تزریق دز دوم ایرانی، چهل سال جوان‌تر خواهند شد و دیگر حتی یک چین و چروک هم بر صورت‌شان باقی نخواهد ماند. مردهای جوان سیکس‌پک درمی‌آورند و پشت بازو می‌زنند. خانم‌ها هم همگی مانکن‌طور می‌شوند و برای بعضی‌ها یک چال گونه هم اشانتیون داده می‌شود. وقت را هدر ندهید. عجله کنید و تا برای این کی صف درست نشده است، بزنید بر بدن.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا