کد خبر: 2205991050
اقتصادفناوری اطلاعات و ارتباطات

اینوتکس ۲۰۲۰ امروز افتتاح می‌شود

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از امروز آغاز شده و تا شنبه 25 مرداد ادامه دارد. مراسم افتتاحیه با حضور آنلاین «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، 2020 برگزار می‌شو

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مراسم افتتاحیه اینوتکس ۲۰۲۰ امروز با سخنرانی آنلاین دکتر «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، و سخنرانی‌های حضوریِ «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس و «سجاد عباسی فشمی» دبیر نمایشگاه، ساعت ۱۴ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
دبیرخانه رویداد اینوتکس به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیرات ناشی از آن و با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به منظور تامین سلامت افراد، تصمیم به لغو برگزاری فیزیکی این نمایشگاه گرفت و این دبیرخانه برآن شد که رویدادها و بخش‌های جانبی اینوتکس را در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مردادماه ۱۳۹۹ به شیوه‌ای خلاقانه و از راه دور به صورت مجازی (Virtual) برگزار کند.
در نمایشگاه مجازی اینوتکس غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت ۳D مدل‌سازی شده و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک‌گذاری فیلم، عکس یا کاتالوگ در غرفه مد نظر، گفتگو و چت با بازدیدکنندگان از غرفه، حضور در رویدادهای مجازی و برقراری جلسات با سرمایه‌گذاران و منتورهای استارتاپی را به صورت Virtual داشته باشند.
به جز مراسم افتتاحیه، اختتامیه (و بخش اهدای جوایز آن) و بخش سخنرانی‌های استیج که به صورت حضوری و با مخاطب محدود برگزار می‌گردد، تمامی بخش‌های اینوتکس ۲۰۲۰ به صورت مجازی انجام می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا