کد خبر: 14010175971
اخبار شرکت ها

بارگیری بزرگ‌ ترین محموله سیمان فله صادراتی از بوشهر

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان گفت: سیمان دشتستان دوباره رکورد زد.

ایرج موسوی در گفتگو با خبرنگاران از ثبت رکوردی دیگر در آغاز سال ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: شرکت سیمان دشتستان توانست برای اولین بار در بنادر استان بوشهر، بارگیری بزرگ‌ترین محموله سیمان فله صادراتی را به مقدار ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن در اسکله نگین بوشهر به ثبت برساند.

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت صنایع سیمان دشتستان بیان داشت: این محموله در نوع خود بزرگترین محموله سیمان صادراتی در استان بوده و ادامه این روند می‌تواند منابع ارزی را از طریق صادرات غیر نفتی وارد کشور کند.

وی با بیان اینکه این کار با همدلی و همکاری همه واحدهای شرکت سیمان دشتستان و شرکت‌های زیر مجموعه بازرگانی دامون و حمل و نقل میلاد بار صورت گرفت افزود: جا دارد از تک تک عزیزان و همراهان گرامی قدردانی و تشکر کنیم.

موسوی ضمن تاکید بر اولویت تأمین سیمان مورد نیاز استان توسط شرکت سیمان دشتستان، اعلام کرد: در بهمن و اسفند ماه سال گذشته و با توجه به نیاز بازار استان به سیمان، عملاً صادرات شرکت را متوقف کردیم.

موسوی همچنین از برخی نهادها و سازمان‌ها همچون اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، اداره کل گمرکات بوشهر، پلیس راه استان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در مسیر تحقق این کار همراهی کردند تقدیر و تشکر کرد

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا