بازدید رئیس هیأت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی امین از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

  کد خبر: 200302129504

خسرو حقیقی پناه رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت به همراه علی به نژاد معاون فنی  و حسن سمیعی مشاور مدیرعامل در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی امین،  در این نمایشگاه نمایندگان شرکت بیمه اتکایی امین با حضور در غرفه شرکت بیمه ایران، آسیا ، البرز و کارگزاری بورس بیمه ایران با مدیران ارشد این شرکتها دیدار و گفتگو کردند.

حقیقی پناه همچنین در ادامه این بازدید، با حضور در غرفه شرکت بیمه کوثر با دکتر آقادادی مدیرعامل این شرکت نیز دیدار و گفتگو کرد. سرپرست شرکت در این دیدار نسبت به تشریح توانمندی های شرکت بیمه اتکایی امین بویژه شاخص های عملکرد شرکت متبوع خود از جمله نسبت بسیار مناسب توانگری مالی در سطح یک، عملکرد فنی ، برخورداری از ظرفیت قبولی بالا و وجود ذخایر فنی قابل اتکاء و بازدهی بالای سرمایه گذاری پرداخته و آمادگی بسط و گسترش همکاری با شرکت بیمه کوثر به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای صنعت بیمه را اعلام نمود.

 دکتر آقادادی نائب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه کوثر ضمن استقبال و خوشامدگویی،  توضیحاتی پیرامون شرکت متبوع خود ارائه و در ادامه شرکت بیمه اتکایی امین را بیمه ای” امین و قابل اعتماد” عنوان کرد. وی همچنین از آمادگی کامل شرکت خود برای افزایش همکاری ها و تعاملات فی مابین بویژه در زمینه قراردادهای اتکایی خبر داد.

خروج از نسخه موبایل