کد خبر: 26070050359
اخبار شرکت ها

بازدید روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های تهران از مرکز مانیتورینگ همراه اول

هیاتی از روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های تهران، از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کردند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، حجت الاسلام سید مهدی ساداتی نژاد، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان تهران به همراه هیاتی از روسای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های تهران از «مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول» بازدید و مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه آنان را همراهی کرد.

در جریان این بازدید جامع، ماحصل تمامی دستاوردهای فنی همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و توانمندی های جوانان متخصص ایرانی در عرصه ارتباطات و فضای دیجیتال ارائه و به نمایش گذاشته شد.

روسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان تهران ضمن ابراز خشنودی از گسترش زیرساخت های داخلی، توسعه بسترها و پلتفرم های دیجیتالی مانند روبیکا، شاد (بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور)، ذره بین و … توسط متخصصان و مهندسان ایرانی را امری مبارک در راستای اشتغالزایی و رفع نیازهای کاربران کشور دانستند که در شرایط حساس و اعمال نگاه های قهرآمیز توسط متخاصمان، می تواند راهی جایگزین برای حراست از ظرفیت های دیجیتال کشور باشد.

حجت الاسلام سیدمهدی ساداتی نژاد نیز در جریان این بازدید ضمن تقدیر از گروه همراه اول که این فرصت بازدید را فراهم کردند، اظهار کرد: این توانمندی های کسب شده درون اپراتور اول تلفن همراه کشور بسیار دلگرم کننده است و چه خوب اگر سایر بخش های فرهنگی نیز از این ظرفیت ها بازدید کنند.

گفتنی است وضعیت توسعه ارتباطات در کشور، آنالیز پلتفرم‌های دیجیتال از منظر سرویس‌دهی و خدمات، برنامه‌های آتی اپراتور در حوزه سرمایه‌گذاری، میزان و نوع حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توجه و استفاده از ظرفیت متخصصان و نخبگان ایرانی و مختصری درباره تکنولوژی‌های نوین ارتباطی از جمله مواردی بود که مدیرعامل همراه اول در ارائه خود به آنها پرداخت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا