بازدید سرزده معاونین بازرسی شهرداری تهران از مراکز رفاهی

  کد خبر: 140901111613

در راستای توسعه پایدار شهری، نظارت، اجرا و حسن انجام قوانین، جمعی از معاونین سازمان بازرسی شهرداری تهران بصورت سرزده از برخی مراکز رفاهی تحت پوشش بازدید کردند.

به گزارش معاونت سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ حمید صالح زاده معاونت سرمایه و توسعه منابع انسانی و امور شورای سازمان بازرسی شهرداری تهران، در بازدید از بوستان گفتگو با بیان اینکه کلیه مراکز رفاهی تحت پوشش توسط بازرسین معاونت های سازمان بازرسی، براساس شاخص‌های عمومی و تخصصی که توسط معاونت ابلاغ شده است، بررسی ، بازرسی و ارزیابی می‌شود، اظهارداشت: در تمام این ارزیابی‌ها تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندان مورد تأکید است.

حمید صالح زاده گفت: ارائه خدمات رفاهی مطلوب به مردم و تسهیل دسترسی شهروندان به مدیران شهرداری ضروری است و معاونین، مدیران و کارشناسان بازرسی سازمان‌های تابعه شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات مردمی هستند.

همچنین؛ سعید غلامی بازرس اداره کل رفاه شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مجموعه بازرسی معاونت رفاهی شهرداری تهران، در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و مردم تلاش می‌کنند تا مشکلات مردمی را رفع و فاصله بین مدیران شهرداری و شهروندان را کاهش دهند.

محمد سعیدی فر ، رییس حوزه ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز افزود: دستیابی به تهران الگوی کلانشهر های کشورهای اسلامی ، چشم انداز اصلی سازمان بازرسی شهرداری است و تکریم ارباب رجوع ، تامین رفاه و توجه به حسن انجام کار در مجموعه شهرداری تهران در دستور کار قراردارد. لذا با تمام قوا در تلاشیم تا به برترین استانداردهای شهری دست یابیم.

این در حالی است که با هدف تکریم ارباب رجوع و کمک به توسعه فعالیت پیمانکاران در این بازدید ها ، معاونین بازرسی شهرداری تهران، با شهروندان و پیمانکاران مراکز به گفتگو پرداختند و ضمن بررسی مشکلات و پیشنهادات پیمانکاران و شهروندان، موارد لازم را به کارشناسان مربوطه ارجاع دادند.

خروج از نسخه موبایل