کد خبر: 11030185174
اخبار شرکت ها

بازدید سرپرست پتروشیمی اروند از شرکت پائین دستی

در ادامه بازدید مدیران شرکت پتروشیمی اروند از شرکت‌های پائین دستی، هیاتی از مدیران شرکت از کارخانه چرم مصنوعی پارس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، این بازدید که با حضور سرپرست شرکت، مدیر بازرگانی و جمعی دیگر از مدیران انجام شد، ضمن بررسی کیفی محصول PVC شرکت، موانع شرکت های پایین دست در افزایش تولید بررسی شد.

سرپرست شرکت پتروشیمی اروند در حاشیه این بازدید با اشاره به استمرار حرکت شکل گرفته در ارتباط بی واسطه مدیران مجموعه با مشتریان، اهداف این ارتباط بی واسطه را دریافت نظرات مشتریان و ذینفعان به عنوان شرکای اصلی عنوان کرد و اشاره داشت: بررسی کیفی محصولات شرکت و تلاش برای تخصصی تر شدن گریدها با توجه به نیاز بازار داخل، آشنایی با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود و تاثیر شرکت پتروشیمی اروند در توسعه شرکت‌های پایین دستی، ایجاد اشتغال، خودکفایی و ارزآوری برای کشور از اصلی‌ترین دست‌آوردهای ارتباط بی واسطه و حضور در میان مشتریان است.

افشین کیانی افزود: شرکت پتروشیمی اروند امروز به یک شرکت تماماً ایرانی تبدیل شده که علاوه بر تامین نیازهای خود با اولویت بازار داخل، محصولات خود را نیز با هدف تامین نیاز بازار داخل و توسعه صنایع پائین دستی و تامین ارز برای کشور عرضه می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز پتروشیمی اروند نیاز صددردصدی برخی شرکت‌ها را از طریق بورس کالا تامین می‌کند و هدف ما تخصصی کردن گرید‌ها با توجه به نیاز بازار داخل خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا