کد خبر: 291001117359
اخبار شرکت ها

بازدید مدیران عامل دو  خودرو ساز برتر کشور و هیات همراه  از شرکت گهرزمین

امروز،  مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن و معاون فروش  ایرانخودرو دیزل به همراه جمعی از مدیران این خودروسازی ها از شرکت سنگ آهن گهرزمین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، در این بازدید که با حضور  وحید خلیلی مدیر مجتمع و معاون بهره برداری گهرزمین،  حسین پارسی نژاد معاون فروش  ایران خودرو دیزل و بیوک علیمرادلو مدیرعامل خودروسازی  گروه بهمن و جمعی از مدیران این خودروسازان  برگزار شد.

مدیر مجتمع و معاون بهره برداری گهرزمین ضمن اشاره به  ظرفیت های بالقوه و بالفعل این شرکت در تولید فولاد کشور، حمل و نقل را یکی از مهمترین مسائل شرکت گهرزمین ارزیابی کرد.

مدیرعامل گروه بهمن خودرو نیز با اشاره  به تنوع تولیدات این گروه خودروساز، آمادگی این گروه برای تامین وسائل حمل ونقل از جمله: اتوبوس و مینی بوس جهت ایاب ذهاب پرسنل گهرزمین و همچنین کامیون مورد نیاز این شرکت را اعلام کرد.

در بخش دیگری از این بازدید معاون فروش ایرانخودرو دیزل  نیز ضمن تاکید بر تعمیق روابط فی مابین شرکت سنگ آهن گهرزمین و این خودرو سازی،  از پیشنهاد  ایجاد نمایندگی جهت تامین قطعات و ماشین الات در سایت گهرزمین استقبال نمود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا