کد خبر: 220602137883
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

بازگشت بیت کوین به کانال ۲۶ هزار دلار | احتمال تله گاوی و ریزش مجدد قیمت وجود دارد

قیمت بیت کوین طی روز سه شنبه و پس از افت قیمت روز گذشته بار دیگر به کانال ۲۶ هزار دلار بازگشت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت بیت کوین طی روز سه شنبه و پس از افت قیمت روز گذشته بار دیگر به کانال ۲۶ هزار دلار بازگشت.

قیمت بیت کوین تنها ۲۴ ساعت قبل با ریزش به محدوده ۲۵۷۰۰ الی ۲۵۸۰۰ دلار به کف سه ماهه خود رسیده و پس از آن طی روز سه شنبه موفق شد بار دیگر به کانال ۲۶ هزار دلار بازگردد.

به نوشته وب سایت کوین دسک، به نظر می رسد افزایش قیمت چند ساعت گذشته بیت کوین تنها به منزله شوک به بازار بوده و می تواند زمینه ساز ریزش بیشتر قیمت برای این رمزارز شود.

افزایش قیمت شبانه روز گذشته منجر به ریزش سود بازار معاملات فیوچر بیت کوین از ۵.۰۵ میلیون دلار به ۴.۸ میلیون دلار شده است. کوین دسک معتقد است ریزش سود معاملات باز بیت کوین به دلیل لیکوئید شدن بسیاری از موقعیت های معاملاتی طی شبانه روز گذشته بوده است.

 

همچنین بنا به دلایل فاندامنتال متعدد از جمله قرار داشتن در آستانه انتشار آمار اقتصادی آمریکا برای روز چهارشنبه، به نظر می رسد افزایش قیمت روز سه شنبه نهایتا تله گاوی بوده و احتمال ریزش قیمت بیش از ادامه روند صعودی آغاز شده در کوتاه مدت است.

لازم به ذکر است، در صورت اعلام بیشتر شدن نرخ تورم ماه آگوست به نسبت پیش بینی های فدرال رزرو، احتمال افزایش نرخ بهره بانکی از سوی فدرال رزرو برای ماه سپتامبر وجود خواهد داشت؛ موضوعی که می تواند منرج به ادامه روند ریزشی بیت کوین در بازارهای جهانی شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا