کد خبر: 130902145341
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بانک صادرات ایران با فولاد آلیاژی ایران تفاهم‌نامه امضا کرد

​بانک صادرات ایران با هدف پشتیبانی از تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های تامین مالی برای توسعه صنعت فولاد کشور با شرکت فولاد آلیاژی ایران تفاهم‌نامه توسعه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای یاسرمرادی، عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و محمد کمال‌زاده مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران رسیده است، برقراری و توسعه تعاملات با هدف ایجاد ارائه خدمات بلند مدت انواع خدمات مالی و بانکی از جمله تسهیلات ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی،انتشار اوراق صکوک و اوراق گام و همچنین تخصیص اعتبار به خریداران محصولات شرکت از طریق گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، مورد توافق قرار گرفته است.

پرداخت تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش، ارائه خدمات بانکداری باز و فراهم‌سازی امکان دسترسی مدیریت وجوه از طریق سامانه‌های ویژه، اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه، در قالب تسهیلات مرابحه، ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف شرکت‌های تابعه بانک همچون کارگزاری، صرافی، بیمه، تامین سرمایه، واسپاری از دیگر توافقات این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

بانک صادرات ایران با رویکرد پشتیبانی و گره‌گشایی از مشکلات و دغدغه‌های تامین مالی بخش تولید و کمک به استمرار و افزایش سطح اشتغال، تامین مالی و همکاری مستمر با شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی کشور را به ویژه در صنایع بزرگ کشور در دستور کار دارد. امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ملی مس و فولاد مبارکه اصفهان در ماه‌های اخیر از جمله این اقدامات است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا