کد خبر: 150902145603
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانی

با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان؛ ظرفیت تولید چادر مشکی در کشور به ۱۶ میلیون مترمربع رسید

مدیرعامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان از افزایش ۶۰ درصدی تولید چادرمشکی در تنها کارخانه تولید چادرمشکی کشور با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان و رسیدن به تولید سالانه ۱۶ میلیون مترمربع چادرمشکی خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد مستضعفان، محمدحسین پورتقی در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه تولید چادرمشکی در شهرکرد اظهار کرد: امروز این طرح توسعه با سرمایه‌گذاری حدود ۳۵۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید و با بهره‌برداری از این طرح توسعه، میزان تولید چادر مشکی در این کارخانه از ۱۰ به ۱۶ میلیون متر مربع در سال افزایش یافت.

مدیرعامل هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان افزود: در اجرای این طرح، تکنولوژی تولید چادرمشکی به کشور منتقل شد و امروز توان تولید چادرمشکی با کیفیت مشابه رقبای خارجی و قیمت پایین‌تر در کشور امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه احداث این خط توسعه در کمتر از یکسال انجام شده است، از اشتغالزایی برای ۷۰ نفر بدنبال بهره‌برداری از این طرح، خبر داد.

پورتقی با تاکید بر اینکه امروز ۳۰ درصد نیاز کشور به چادر مشکی در کارخانه شهرکرد تولید می‌شود، گفت: با بهره‌برداری از این طرح، توسعه این کارخانه به منظور تامین چادر مشکی مورد نیاز کشور و افزایش تولید به میزان ۲۶ میلیون متر مربع در سال در برنامه است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا