کد خبر: 020403163607
روزنامهعصر انقراض (طنز)

بخشندگی طلایی زاکانی

دکتر حمزه رضایی

زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، وعده داد که به هر خانواده سه نفره، بیست گرم طلا می‌دهد.

باید به جناب زاکانی گفت: خسته نباشی دلاور!! خدا قوت پهلوان!!

باید عرض کنم اگر پهلوان و دلاوری در خطه پهناور ایران زمین بشود پیدا کرد، همین جناب زاکانی نازنین است و بس..!

بنازم به شخصیت بلند همت ایشان که دیشب در برنامه زنده مناظره، شمشیر را از رو بستند و آنچنان میخ همت و سخاوت و بخشندگی را محکم بر زمین کوبیدند که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشتند و ثابت کردند که در لطافت طبع شان و در عزم جرم شان برای ثروتمند کردن ما مردم اصلاً خلاف نیست…!

باور کنید وعده طلای خالص ایشان باعث شد که دیشب بیست و شش میلیون خانوار ایرانی، از شوق وصال آن طلای ناب تمام عیار، یک دم پلک نزنند و تا صبح بیدار باشند و به جان زاکانی از گل عزیزتر دعا کنند.

در این میان بعضی از حسودان و خناسان زمان که چشم دیدن سعادت و خوشبختی مردم ما را ندارند، در بوق و کرنا دمیده اند که زاکانی با عدد و رقم آشنا نیست و نمی دانم این طرح نیاز به چند صد تن طلا دارد، در حالی که تولیدی طلای کشور ما فقط ده تن در سال است….و خیلی از مزخرفات دیگر.

نمی دانم این موضوع چه ربطی به دیگران دارد؟ این بدخواهان فراموش کرده اند که ۱۷.۵ میلیارد طلا و دلار در سال ۱۳۸۸ ناگهان پیدا شد؟ ۲۰ تن طلای ناب و ۷.۵ میلیارد دلار نقد که خدا برای ترکیه رساند و اردوغان گفت: همه را در ترکیه سرمایه گذاری می کند و بعد هم ایرانی ها برای سالهای متمادی رتبه اول خرید مسکن در ترکیه را از آن خود کردند.

ببینید! حالا که یک نفر پیدا شده و عزمش را جزم کرده است که به ما مردم‌ طلا بدهد و ما را ثروتمند کند، چه ربطی به عده ای فضول و بدخواه دارد که هی دخالت می کنند، سنگ اندازی می کنند و چوب لای چرخ می گذارند که این امر خیر صورت نگیرد…

آخر به شما چه ربطی دارد که جناب زاکانی این طلا را از کجا می آورد! شاید می خواهد طلا تولید کند، شاید بخواهد طلا از خارج وارد کند، شاید خودش منبع ذخیره طلا را دارد! اصلاً شاید کوه طلا را در اختیار دارد!

این موضوعی است خصوصی بین ما مردم و زاکانی عزیز! به دیگران چه!

جل الخالق آخر فضولی هم حد و حدودی دارد!

بد هم نگفته اند که فضول را بردند جهنم گفت: هیزمش تره!

خداوند شر این افراد فضول و بدخواه را از سر ما مردم کوتاه و کوتاه تر کند.

الهی امین

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا