کد خبر: 100303161402
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

برترین ایده‌های رویداد بین المللی ایده شو معرفی شدند

سه عنوان ایده در اولین رویداد بین المللی ایده شو که توسط شرکت پتروشیمی زاگرس در مجموعه اقامتی و رفاهی این شرکت واقع در بندر تاریخی سیراف در تاریخ‌های ۶ و ۷ خردادماه سال جاری برگزار گردید؛ به عنوان ایده‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، در این رویداد بزرگ ۲۸ ایده از شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، مراکز علمی تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری داخلی و خارجی و مراکز تحقیق و توسعه شرکت‌های پتروشیمی از شش استان داخلی و سه کشور خارجی: چین، هند و امارات متحده عربی به دبیرخانه رویداد ارسال کردند که از میان ۲۸ ایده، ۱۶ ایده منتخب کمیته فناوری و نوآوری رویداد، وارد بخش مسابقه شد که پس از ارائه تیم‌ها و امتیاز دهی کمیته داوران، سه ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب و معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، ایده اندازه‌گیری دما مبتنی بر تکنولوژی‌های DFOS با کسب امتیاز ۷۹.۵ مقام اول؛ ایده تولید کم‌ هزینه و عملیاتی متوکسید سدیم از متانول با کسب امتیاز ۷۲.۵ مقام دوم و ایده تولید سوخت جت تجدیدپذیر (SAF) از متانول با کسب امتیاز ۷۱.۵ مقام سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است صاحبان ایده‌ها به ترتیب مقام اول تا سوم: غلامرضا مومن از شرکت ستاره آرمان کنترل، سیده آزاده میروکیلی از دانشگاه خلیج فارس و فاطمه پرویزی و علی غفاری از پژوهشگاه صنعت نفت می‌باشند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا