کد خبر: 230701104552
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

برنامه‌های اعتباری بانک توسعه تعاون در استان‌های کمتر برخوردار

سرپرست بانک توسعه تعاون در سفر سیستان و بلوچستان از توجه ویژه سیاست‌های اعتباری سال آینده نسبت به استان‌های کمتر برخوردار خبر داد.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی مناسب بوده است؛ طرح‌های موثربه لحاظ آثار مثبت اجتماعی از جمله اشتغال و رونق تولید در استان مورد حمایت قرار گرفته است.

وی افزود: استان، سهمیه تخصیصی تسهیلات در طرح‌های ملی از جمله اشتغال پایدار روستایی و عشایری و تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را به صورت کامل جهت اجرای طرح‌ها جذب نموده است و هدف بر این است با تلاش بیشتر جهت مشارکت در طرح‌های حمایتی و ایجاد اشتغال در استان کم برخوردار سیستان و بلوچستان، اقدامات و تدابیر مناسبی صورت پذیرد.

شیخ حسینی با اشاره به برنامه آینده هیئت مدیره در خصوص تدوین سیاستهای اعتباری سال ۱۴۰۲ گفت: در سیاستهای اعتباری آینده برای استانهای کمتر برخورداری چون سیستان و بلوچستان، برای اولین بار، زمینه پرداخت تسهیلات ویژه با نرخ سود ترجیحی در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به سرمایه اصلی و مهم بانک که سرمایه انسانی است گفت؛ مزیت رقابتی استان بدون شک و تردید سرمایه انسانی می‌باشد که موجب شده استان بعنوان استان ویژه از لحاظ منابع انسانی مورد توجه قرار گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا