کد خبر: 120203158140
جامعه و فرهنگطی بازدید عضو شورای شهر تهران از تره بار بهمن منطقه ١۶ مطرح شد

برنامه ریزی برای مناسب سازی و رفع مخاطرات زیست محیطی ظرفیت های عمومی

شهردار منطقه با همراهی بختیارزاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران از وضعیت مرکز تره بار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: در همین راستا ضمن بازدید از وضعیت مرکز تره بار بهمن، نسبت به رفع مخاطرات زیست محیطی و ارائه خدمات کیفی تر به شهروندان در این ظرفیت خدماتی و عمومی تصمیم گیری شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران طی بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های شهری مدیریت شهری منطقه برای ارائه خدمت کیفی، بر اهمیت انجام تکمیل زیرساخت ها و سرانه های عمومی شهری تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نیز با اشاره به اهمیت توجه به بهبود کیفیت محیط زیست و افزایش زیبایی های بصری در محلات، این مهم را برای مراکز تره بار در کنار فعالیت مطلوب حایز اهمیت برشمرد.

وی با بیان اینکه برنامه های حوزه های شهری منطقه١۶ در جهت رفع معضلات و رضایت شهروندان پیش می رود، از مدیریت شهری منطقه قدردانی کرد.

سالاری پور نیز گفت: برای ارئه خدمت کیفی به شهروندان و ارتقای بهبود کیفیت زندگی در محلات این منطقه با افزایش سرانه های عمومی و کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی های زیست محیطی قدم های مصمم بر می داریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا