کد خبر: 290303163255
جامعه و فرهنگهمزمان با ایام عرفه و عید قربان در منطقه ۱۸ پایتخت صورت گرفت:

بستر مناسب عرضه یکهزار راس دام زنده و بهداشتی به متقاضیان

مدیریت شهری منطقه۱۸ پایتخت همزمان با ایام عرفه و عید قربان، ضمن فراهم آوردن بستر مناسب برای عرضه دام زنده و بهداشتی، گشت های مشترکی را برای جمع آوری دام فروشان غیر مجاز با دامپزشکی راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، به مناسبت فرا رسیدن ایام عرفه و عید قربان، اقدامات لازم برای آماده سازی مرکز ثابت عرضه دام زنده و بهداشتی در بوستان جنگلی آزاد شهر حاشیه بزرگراه آزادگان صورت تا متقاضیان بسهولت دام زنده تحت نظر شبکه دامپزشکی را تهیه و از خدمات ذبح اسلامی نیز بهره مند شوند.

برپایه این گزارش، بر اساس آمار و مستندات بدست آمده در ایام عرفه و عید قربان، تعداد یکهزار رأس دام زنده وبهداشتی در این مرکز به متقاضیان عرضه و خدمات ارائه شده جانبی و رفاهی تعبیه شده نیز با رضایتمندی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران که از محل مذکور بازدید بعمل آورده و همچنین شهروندان مواجه شده بود.

گفتنی است: راه اندازی گشت مشترک با عوامل اجرائی شبکه دامپزشکی به جهت جمع آوری عاملین غیر مجاز عرضه دام زنده و متعاقب آن ذبح غیر بهداشتی نیز از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ایام یادشده بوده که طی آن تعداد۱۷ مورد اخطار توزیع تا پس از مهلت تعیین شده برای جمع آوری داوطلبانه محل فعالیت، موضوع با تشکیل پرونده در مراجع قضائی پیگیری شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا