کد خبر: 181102151398
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیراه و مسکن

بلیت های پیش فروش قطار ناموجود شد | جدول قیمت بلیت قطار در ماه پایانی سال را ببینید

طرح پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای اسفندماه به تاریخ اول تا ۲۲ اسفندماه به عنوان پیش‌فروش قبل از پیش‌فروش عید نوروز روز گذشته ۱۷ بهمن ساعت ۹ با اولویت فروش اینترنتی و بدون تغییر قیمت آغاز شد و بلیت‌های پیش‌فروش در همان دقایق و ساعات ابتدایی به فروش رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، طرح پیش‌فروش بلیت‌ قطارهای اسفندماه به تاریخ اول تا ۲۲ اسفندماه به عنوان پیش‌فروش قبل از پیش‌فروش عید نوروز روز گذشته ۱۷ بهمن ساعت ۹ با اولویت فروش اینترنتی و بدون تغییر قیمت آغاز شد و بلیت‌های پیش‌فروش در همان دقایق و ساعات ابتدایی به فروش رفت. به طوری که در حال حاضر در سایت‌های اینترنتی فروش بلیت قطار، بلیت در مسیرهای مختلف برای بازه زمانی مذکور ناموجود است.

نکته طلایی در هنگام خرید بلیت‌های پیش‌فروش قطار این است که متقاضیان باید از همان دقایق ابتدایی زمان اعلام‌شده نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند وگرنه شانس اینکه بخواهند در ماه‌ پایانی سال با قطار به مسافرت بروند، نخواهند داشت.

به‌رغم اینکه بلیت قطار فعلا یافت نمی‌شود اما ما در جدول زیر، لیست کمترین و بیشترین قیمت‌ بلیت قطار از مقصد تهران به استان‌های مختلف را آورده‌ایم تا اگر خواستید و توانستید در پیش‌فروش مخصوص عید نوروز بلیت تهیه کنید، در جریان قیمت‌ها باشید. کمترین قیمت‌ها مربوط به قطارهای ۶تخته و بیشترین قیمت‌ها مربوط به قطارهای ۴تخته است.

نام قطار قیمت(تومان)
تهران-مشهد ۲۲۳.۰۰۰-۷۹۲.۰۰۰
تهران-بندرعباس ۳۰۹.۰۰۰-۶۵۰.۰۰۰
تهران-یزد ۱۶۲.۰۰۰-۴۴۰.۰۰۰
تهران-تبریز ۱۸۰.۰۰۰-۴۲۲.۰۰۰
تهران-کرمان ۲۳۲.۰۰۰-۵۲۸.۰۰۰
تهران-شیراز ۴۶۷.۰۰۰
تهران-اهواز ۳۶۰.۰۰۰
تهران-اصفهان ۲۵۵.۰۰۰-۶۴۱.۰۰۰

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا