کد خبر: 261201124466
بازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

بهترین روش خرید درب های ساختمانی باکیفیت

برای داشتن  یک خانه زیبا، شیک و مدرن باید تمامی اجزا به‌صورت کامل کنار یکدیگر قرار بگیرند. امروزه درب‌های ساختمانی در ابعاد و شکل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند.

در این بین، درب چوبی بیشتر از سایر محصولات مورد توجه قرار می‌گیرد. این درب‌ها علاوه‌بر زیبایی، فواید دیگری همچون دوام زیاد و عایق صدا و گرما را به همراه دارد.

در حال حاضر درب‌های چوبی در محل‌های مختلفی همچون ورودی، اتاق و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجزای تشکیل دهنده درب چوبی

یک درب ساختمانی از اجزای مختلفی ساخته شده است که هرکدام از آن‌ها نقش مهمی را در ساختار آن ایفا می‌کنند.

به‌طور کلی اجزای درب اتاقی شامل موارد زیر است:

  • فریم درب
  • چهارچوب درب
  • نعل درگاه
  • بدنه درب
  • یراق‌آلات
  • لولا

مهم‌ترین بخش این محصول، بدنه درب است که از چوب‌های مختلف برای ساخت آن استفاده می‌شود. همچنین برای ساخت درب داخلی ساختمان باید توجه ویژه‌ای به کیفیت یراق‌آلات و لولا داشته باشید.

چنانچه از بهترین محصولات برای این بخش استفاده شود، طول عمر مفید درب اتاقی درسام بیشتر خواهد شد.

خوشبختانه درب چوبی از نظر ابعاد و سایز هم گستردگی زیادی دارد که هرکس بر حسب نیاز خود برای خرید آن دست‌به‌کار خواهد شد.

انواع درب چوبی از نظر جنس

امروزه ساخت درب چوبی درسام با چوب‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هرکس بر حسب نیاز خود آن را خریداری می‌کند. بدون شک چوب درختان مختلف از نظر کیفی با یکدیگر تفاوت دارند.

از همین‌رو درب چوبی باکیفیت از چوب درختانی همچون گردو و بلوط به‌دست می‌آید. چنانچه درب چوبی موردنظر شما از جنس این موارد بود، خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد.

از دیگر چوب‌های باکیفیت که برای ساخت درب اتاقی استفاده می‌شود، چوب‌های راش، صنوبر، کاج، بامبو و ساج است.

درب‌هایی که با این چوب‌ها ساخته می‌شوند هم بسیار باکیفیت هستند. خوشبختانه این موارد قیمت ارزان‌تری نسبت به چوب‌های بلوط و گردو دارند. از همین‌رو برای کسانی که به‌دنبال انجام خرید اقتصادی هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

برای اینکه میزان ماندگاری درب چوبی افزایش پیدا کند، از بهترین رنگ‌ها برای آن‌ها استفاده می‌شود. خرید و نصب درب داخلی ساختمان زیبا و شیک باعث می‌شود تا زیبایی خانه شما بیش از هر عامل دیگری به چشم بیاید.

درب چوبی 2

چطور بهترین درب چوبی را خریداری کنیم؟

پیداکردن یک محصول باکیفیت و مطمئن نیازمند شناخت یک برند و فروشگاه معتبر است. درب اتاقی درسام یکی از بهترین محصولات بازار از نظر کیفیت و قیمت است.

تمامی فرایند ساخت درب چوبی درسام توسط افراد ماهر و با دستگاه‌های بروز انجام شده است. به همین علت اگر نگاهی به ظاهر درب چوبی کنید، حتما به کیفیت آن پی خواهید برد. در حال حاضر فروشگاه درسام تلاش می‌کند تا مجموعه‌ای از بهترین انواع درب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

خوشبختانه محصولات درسام دارای ضمانت معتبر هم هستند که در صورت لزوم می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ درب‌های درسام باعث شده تا هرکس بر حسب سلیقه خود بهترین انتخاب را تجربه کند.

چنانچه در مورد خرید این محصول سوال یا دغدغه‌ای دارید، حتما آن را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید تا راهنمایی لازم در اختیار شما قرار داده شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا