کد خبر: 090602136836
اخبار شرکت هابانک و بیمه

​بهره‌مندی ۲۱۴ هزار کاربر از سامانه صورتحساب اینترنتی بانک صادرات ایران

تعداد کاربران سامانه دریافت صورت‌حساب اینترنتی بانک صادرات ایران به ۲۱۴ هزار مشتری افزایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با گذشت سه ماه از به‌روزرسانی قابلیت‌های جدید سامانه صورت‌حساب اینترنتی این بانک، تعداد مشتریان حقوقی و حقیقی استفاده‌کننده از این خدمت با ۲۰ درصد افزایش به ۲۱۴ هزار کاربر رسید.

دسترسی شرکت‌ها، سازمان‌ها و همچنین صاحبان کسب و کارهای خرد و کلان و مشتریان بزرگ حقوقی و حقیقی بانک صادرات ایران به صورت‌حساب‌ها و جزئیات قراردادهای تسهیلاتی بدون حضور در شعبه فراهم شده است و مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی: https://billing.bsi.ir و ثبت‌نام در سامانه صورتحساب اینترنتی، به صورت غیرحضوری صورتحساب تسهیلاتی خود را مشاهده کنند.

افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی استقبال مشتریان از این سامانه طی سه ماه اخیر نشان از رضایتمندی از توسعه خدمات بانک برای ذی‌نفعان بیش از ۸۰۰ هزار حساب در این بخش دارد.

مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند برای دسترسی سریع و راحت به صورتحساب اینترنتی، به صفحه اصلی سایت بانک مراجعه و در منوی بانکداری الکترونیک، وارد لینک خدمات اینترنتی شده و گزینه مشاهده صورتحساب را انتخاب و صورت‌حساب خود را مشاهده کنند.

با استفاده از این امکان، می‌توان در هر لحظه، تمامی حساب‌های خود را در سیستم متمرکز سپهر مشاهده کرده و از گردش حساب، وضعیت آخرین تراکنش و مانده حساب مطلع شد.

مشاهده در لحظه صورتحساب سی گردش آخر و صورت حساب متمرکز سپهر در محدوده تاریخ مشخص از دیگر امکانات سامانه صورت‌حساب غیرحضوری در سایت بانک صادرات ایران است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا