کد خبر: 010502133542
آموزشجامعه و فرهنگروزنامه

بهره برداری از دارایی‌های بلااستفاده آموزش و پرورش جهت خلق ارزش برای فرهنگیان

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت که درحوزه تعاملات راهبردی با آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت‌های آنان باید وارد عمل شویم و از دارایی‌های بلااستفاده این وزارتخانه در جهت خلق ارزش و بازطراحی کاربردی برای فرهنگیان بهره گیریم.

به گزارش عصراقتصاد، حمیدرضا نجف‌پور کردی در مراسم تکریم مدیرعامل پیشین هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه در یک سازمان و به تبع آن در این موسسه مدیران اجرایی مرکز ثقل هستند، اظهار کرد: با این رویکرد در انتصابات مدیران افرادی ذیصلاح را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: پیشبرد کارها و اقدامات اساسی موسسه باید با هم‌افزایی و هماهنگی در مجموعه و در چارچوب مسائل سازمانی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به لزوم افزایش تلاش ها جهت تحقق ماموریت‌های موسسه گفت: همه ما بنا بر وظایف سازمانی در قبال جامعه و فرهنگیان همچنین با نگاه به فرمان مقام معظم رهبری، تکلیف داریم فضای کشور را آرام و امید خلق کنیم.

نجف‌پور کردی با تاکید بر اینکه این موسسه برای معلمان است و به شخص خاصی تعلق ندارد، اظهار کرد: امانت‌دار اموال معلمان هستیم و حق نداریم تابع مسئولیت‌ها در وظایف خود سستی یا در چارچوب سلایق سازمانی اقدام کنیم.بر همین اساس کارها و وظایف موسسه رو به جلو و در مسیر خود تکاملی است و جابجایی‌هایی در پست‌های مدیریتی داشتیم.

وی مهم ترین ماموریت این هلدینگ را ظرفیت سازی استراتژیک برای تامین مسکن فرهنگیان برشمرد و گفت: جلسات گوناگونی با وزارت مسکن داشتیم و اکنون در حوزه عملیاتی و کار اجرایی باید وارد عمل شویم، درحوزه تعاملات راهبردی با آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت‌های آنان باید وارد عمل شویم و از دارایی‌های بلااستفاده این وزارتخانه در جهت خلق ارزش و بازطراحی کاربردی برای فرهنگیان بهره گیریم.

مدیرعامل موسسه صندوق موسسه ذخیره فرهنگیان با اشاره به بررسی عملکرد تمام هلدینگ‌های این موسسه اظهار کرد: بر حوزه‌های عملکردی تمام هلدینگ‌ها نظارت داریم و امروز یکی از پرچالش‌ترین حوزه‌ها موضوع تجارت خارجی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا