کد خبر: 11070048601
جهانسیاستمجلس

بیانیه نمایندگان در حمایت از رزمایش صلح و فاتحان خیبر در مرزهای شمال غرب

نمایندگان مردم در مجلس در بیانیه ای از رزمایش صلح و فاتحان خیبر در مرزهای شمال غرب کشور حمایت کرده و خواستار تذکر جدی وزارت خارجه به دولت های بازیگر در حوزه قفقاز شدند.

به گزارش تسنیم، روح اله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ مهرماه) مجلس قوه مقننه متن بیانیه حمایت از رزمایش فاتحان خیبر در مرزهای شمال غرب کشور و هشدار به فتنه گران به ویژه رژیم صهیونیستی که به امضای بیش از ۱۶۵ نماینده رسیده و امضاهای آن در حال افزایش است، را به شرح ذیل قرائت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هرگونه تغییرات ژئوپولوتیکی منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ما در مقابل هرگونه اقدام بیگانگان در این خصوص کوتاه نمی آییم. همچنان که تبدیل شدن خاک هیچ کشوری برای تحرکات رژیم صهیونیستی را بر نمی تابید.

رزمایش فاتحان خیبر در جداره مرزی ارس پیام آور صلح و اقتدار به کشورهای منطقه و هشدار به رژیم صهیونیستی است. رابطه ما با مردم و کشورهای همسایه از جمله مردم مسلمان و کشور برادر آذربایجان دیرینه و پایدار است و هرگز اختلاف افکنی های دشمنان به ویژه القائات رژیم جعلی اسرائیل این وحدت و برابری را نخواهد گسست.

حمایت همه جانبه از رزمایش صلح و فاتحان خیبر

در عین حال مردم ایران در مقابل تعرض و امنیت منطقه و مصالح کشور کوتاه نمی آید، ایران اسلامی برادری و حسن همجواری با کشورهای همسایه از جمله با جمهوری آذربایجان را بارها به اثبات رسانده است.

اظهارات تفرقه افکنانه و فتنه انگیز عده ای برخلاف حسن همجواری است و انتظار می رود دولت آذربایجان با هرگونه فتنه انگیزی بیگانگان مخالفت نموده و با اقدامات تفرقه افکنانه مقابله نماید

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان شمال غرب کشور ضمن اعلام حمایت همه جانبه از رزمایش صلح و فاتحان خیبر، از وزارت امور خارجه می خواهیم هشدار و تذکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دولت های بازیگر در حوزه قفقاز اعلام نماید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا