کد خبر: 18070049153
اقتصاد کلان

بیت کوین وارد کانال ۵۵ هزار دلار شد

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، با رشد قیمت بیت کوین و همزمان با ورود به کانال ۵۵ هزار دلار،  تقاضا برای این رمزارز گران بها زیاد شده است به طوری که حجم معاملات در این رمز ارز پرطرفدار امروز به یک تریلیون دلار رسیده و این خبر بسیار خوبی برای سرمایه گذاران در این حوزه است. برای مثال اگر شخصی هفته گذشتهبیت کوین را خریداری کرده بود، حالا می توانست ۱۶ درصد رشد را تجربه کرده بود.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۵۰ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۲۲.۵میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۴۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲.۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۹۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۸ مهر را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۵۵,۶۳۴ ۱,۵۲۶,۸۳۰,۷۸۶
اتریوم ۳۵۸۴ ۹۹,۰۲۳,۲۶۶
کاردانو ۲.۲۶ ۶۲,۵۶۳
بایننس کوین ۴۲۰ ۱۱,۶۲۴,۲۴۱
تتر ۱ ۲۷,۶۳۰
ریپل ۱.۲ ۳۳,۲۰۰
سولانا ۱۵۴ ۴,۲۷۹,۸۳۸
 پولکادات ۳۶ ۹۹۷,۲۷۱

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا