کد خبر: 021001113819
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بیمه بدنه خودرو بیمه رازی متفاوت از رقبا

مدیر بیمه‌های خودرو بیمه رازی، بیمه‌های بدنه بیمه رازی را دارای مزیت دانست و گفت: بیمه رازی در عرضه بیمه‌نامه‌های بدنه ارائه خدمات به‌روز و مطلوب را در دستور کار خود قرار داده و این بیمه‌نامه‌‌ها نسبت به محصولات رقبا دارای مزیت قابل توجهی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی صیف‌زاده که مهمان پنجاه و یکمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود گفت: بیمه شخص ثالث به سبب ماهیت اجباری که از سوی نهادهای قانون گذار برای آن تعیین شده، در پرتفوی شرکت‌های بیمه‌ای سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده لست.

او ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ چشم انداز مشخصی برای فروش بیمه شخص ثالث تعیین شده که تا به امروز حجم قابل توجهی از این چشم انداز محقق شده و امید است تا انتهای سال تمام برنامه ریزی‌ها و اهداف محقق شود.

مدیر بیمه‌های خودرو  بیمه رازی یادآور شد: بیمه‌های شخص ثالث به دلیل تعیین حق بیمه و چارچوب‌های خاص از سوی نهادهای قانون گذار، امکان نوآوری را ندارند و تنها برتری در بخش مازاد مالی بیمه شخص ثالث است که شرکت بیمه رازی نرخ و شرایط مطلوبی را برای نمایندگان در نظر گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به آمار بیان شده می‌توان مدعی شد که شرایط اقتصادی تاثیر قابل توجهی بر خرید بیمه‌های بدنه دارد و در شرایط امروز جامعه، بیمه‌های بدنه به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا