کد خبر: 14040190069
اخبار شرکت هابانک و بیمه

بیمه سرمد، حامی مسابقات اسکواش غرب آسیا

چهارمین دوره مسابقات اسکواش غرب آسیا با حمایت بیمه سرمد برگزار شد و تیم ملی ایران موفق شد در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی برسد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت برای حمایت از ورزش قهرمانی و انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزشی، حامی چهارمین دوره مسابقات اسکواش غرب آسیا شد.

در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های ملی قطر، عراق و کویت برگزار شد، تیم ملی اسکواش ایران با پیروزی قاطع مقابل رقبا، قهرمان رقابت‌های اسکواش غرب آسیا شد.

مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش درباره چهارمین دوره رقابت‌های غرب آسیا گفت: این رقابت‌ها با حضور سه تیم برتر منطقه که رنکینگ جهانی دارند، به مدت پنج روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و تیم ملی ایران توانست در بخش تیمی، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی افزود: همچنین در اجلاس غرب آسیا که در حاشیه این مسابقات برگزار شد، بر تقویت تیم‌های بانوان اسکواش در منطقه غرب آسیا تاکید شد.

سلیمانی درباره نقش بیمه سرمد و مجموعه‌های بزرگ دیگر در حمایت از ورزش قهرمانی و به ویژه ورزش اسکواش گفت: حمایت و کمک شرکت‌هایی مانند بیمه سرمد از اسکواش، می‌تواند نقش مهمی در رشد ورزش قهرمانی و به‌خصوص موفقیت اعضای جوان تیم ملی اسکواش داشته باشد که در مسابقات جهانی حضور دارند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا