کد خبر: 17010182012
تولید و بازرگانیروزنامه

بی توجهی وزارت صمت به قطب معدنی کشور

ناعمه شاهوردیلو

نماینده کرمان و بردسیر در دیدار با وزیر صمت از عملکرد و  برخورد وزارت صمت با استان کرمان انتقاد کرد.

به گزارش عصر اقتصاد، شهباز حسن‌پور به فاطمی‌امین گفت: شما در توسعه و تجارت با ۴۰ درصد توسعه صادرات موفق‌ترین عملکرد را داشته است؛ اما جایگاه معدنی استان در این جلسه کجاست؟ بیش از چندهزار معدن در استان کرمان رها شده است و نه مسئولان برای آن تصمیم می‌گیرند نه می‌گذارند، استان تصمیم بگیرد.اگر ۲ هزار معدن در استان کرمان بازگشایی می‌شد، این مقدار نگرانی که اکنون وجود دارد، نبود و همه مشغول کار بودند.

او ادامه داد: مشکلاتی اینجا وجود دارد که شما را وارد کاغذبازی‌های اداری می‌کند، دولت در کار شما دخالت می‌کند و زیرمجموعه‌های شما با شما همراه نیستند. باید چند نفر بارها برای اجرای یک نامه که مصوب دولت است با مسئولان مختلف صحبت کنند و آخر هم مدیرعامل شما بگوید این کار را انجام نمی‌دهیم.

نماینده کرمان و بردسیر  با بیان اینکه رئیس‌جمهوری با وعده‌هایش توقعاتی به وجود آورده است که مردم انتظارات بیشتری دارند،   خاطرنشان کرد: اکنون استان کرمان بالاترین ظرفیت را دارد تا در کنار شما و در راستای اهداف مورد تایید رهبری گام بردارد؛ اما کاری از پیش نمی‌رود؛ چراکه وزارتخانه فربه شده است و دیگر همراه دولت مردمی و مکتبی نیست، بلکه ستاد دولتی است که مسئول آن ۲ سال پایش را از دفترش بیرون نمی‌گذارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا