کد خبر: 070503167719
بازارها و خدمات مالیگردشگری

تابستان، ارزان‌ترین فصل سفر به دبی

تابستان، یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به دبی است. شاید با شنیدن این حرف تعجب کنید. آخر تابستان کجا و سفر به دبی کجا؟ اما این واقعیت دارد. سفر تابستانی به دبی، تبدیل به یکی از به یادماندنی‌ترین سفرهای شما خواهد شد.

 اگر عاشق سفر کردن و انجام تفریحات مدرن باشید، دبی در همه فصول سال می‌تواند مقصدی جذاب و تکرار نشدنی برای شما باشد. اگر شما نیز در مورد سفر به دبی در تابستان مردد هستید، بهتر است بیشتر در مورد این سفر بدانید. این گونه می‌توانید تصمیم نهایی خود را برای سفر به نگین خاورمیانه بگیرید.

سفر به دبی در تابستان؛ بهترین انتخاب برای آدم های سرمایی

تور دبی تابستان در الفبای سفر
تور دبی تابستان در الفبای سفر

اگر از زاویه دیگری به دبی نگاه کنیم، فصل تابستان می‌تواند یکی از بهترین فصل‌‌ها برای سفر به آن باشد. دبی منطقه‌ای گرمسیر است؛ یعنی فصل سرد ندارد و همین مسئله، آن را به مقصدی جذاب برای افراد سرمایی تبدیل می‌کند!

اگرچه دمای هوای دبی در تابستان بالا می‌رود، اما تور دبی در تابستان برخلاف تصور بسیاری از گردشگران، اصلاً آزاردهنده نیست؛ زیرا این شهر بسیار مدرن بوده و تمامی هتل‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و اماکن سربسته آن مجهز به سیستم خنک‌کننده پیشرفته هستند؛ بنابراین شما اگر در فضا‌های سربسته بمانید، اصلاً گرمای هوا را حس نخواهید کرد. این موضوع در سال‌های اخیر موجب تعجب توریست‌هایی شده بود که در فصل گرما به این جزیره سفر کرده بودند؛ چراکه گرمای هوا اصلاً نتوانسته بود آن‌ها را اذیت کند.

از طرفی در ظهر و عصر، دمای هوا در دبی به اوج خود می‌رسد. اگر شما برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشید، در اوقات اوج گرما می‌توانید تفریحات فضا‌های سربسته را انتخاب کنید؛ چراکه دمای هوا در صبح زود، غروب و شب‌ها کاملاً پایین بوده و می‌توانید از هوای معتدل لذت ببرید.

قیمت تور دبی تابستان در الفبای سفر

تور دبی تابستان در الفبای سفر

در مجموعه الفبای سفر، تمرکز ما بر روی ارائه تورهای تابستانی سفر به دبی با مقرون به صرفه‌ترین قیمت است. تلاش ما بر این است که شما در تابستان سفری کم‌هزینه و در عین‌حال با تجربه بیشترین تفریحات، به دبی داشته باشید.

دقت کنید قیمت تور دبی تابستان ۱۴۰۳ بستگی به پارامتر‌های مختلفی دارد.

  • مدت زمان سفر
  • نوع هتل
  • نوع ایرلاین
  • و…

همگی در کم و زیاد شدن قیمت تور دبی تأثیر دارند. می‌توانید انواع تور‌های دبی در فصل تابستان همراه با قیمت آن‌ها را در الفبای سفر مشاهده کنید. با الفبای سفر می‌توانید ارزان‌ترین تور‌های سفر به دبی را بیابید.

یکی از علت‌های کاهش هزینه سفر به دبی در فصل تابستان، کاهش تعداد توریست‌ها است. همین مسئله باعث می‌شود شما بتوانید لاکچری‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های دبی را با کمترین هزینه رزرو کنید؛ چراکه هتل‌ها برای جذب گردشگر بیشتر، تخفیفات ویژه ای را ارائه می‌دهند.

مزایای خرید تور دبی تابستان از الفبای سفر

تور دبی تابستان در الفبای سفر
تور دبی تابستان در الفبای سفر

خرید تور سفر به دبی در تابستان برای توریست‌ها و گردشگران گرامی با مزایای بسیاری همراه است. به همین دلیل، توریست‌هایی که تجربه سفر با آژانس مسافرتی الفبای سفر را دارند، همواره این مجموعه را برای خرید تور معرفی می‌کنند. در ادامه به برخی از مزایای خرید تور دبی تابستان از الفبای سفر اشاره خواهیم کرد:

  • اولین مزیت خرید تور دبی از الفبای سفر، قیمت بسیار مناسب آن است. الفبای سفر با کمترین قیمت برای شما، تدارک یک سفر لاکچری تابستانی به دبی را خواهد دید.
  • در الفبای سفر، صفر تا صد اموری مثل اخذ ویزا، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما را به صورت کاملا حرفه‌ای و در کوتاهترین زمان برای شما انجام می‌شود.
  • با تور الفبای سفر، دیگر نیازی نیست بابت محل اقامت و جابه جایی خود در دبی نگران باشید؛ چراکه بهترین هتل را برای شما رزرو کرده و با ترانسفر مخصوص، شما را به محل اقامتتان راهنمایی می‌کند.
  • تور‌های الفبای سفر دارای حرفه‌ای‌ترین و باتجربه‌ترین لیدر‌ها برای سفر به دبی هستند. این لیدر‌ها به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط بوده و می‌توانند شما را به زیباترین مکان‌های دیدنی دبی ببرند.

کار‌هایی که در تور دبی تابستان باید انجام دهید

تور دبی تابستان در الفبای سفر
تور دبی تابستان در الفبای سفر

سفر به دبی در تابستان، فرصت‌هایی برایتان فراهم می‌کند که هرگز تصورش را نمی‌کردید. دبی به داشتن تفریحات آبی خود مشهور است و برای انجام تفریحات آبی، چه فصلی بهتر از فصل تابستان؟ علاوه‌بر رفتن به سواحل شنی و صدفی دبی و تجربه حمام آفتاب و شنای لذت‌بخش در آب‌های گرم دریا، با سفر به دبی در فصل تابستان می‌توانید به پارک‌های آبی متنوع دبی رفته و اوقات خود را به آب بازی و انجام تفریحات آبی بگذرانید. جت اسکی، اسکوتر، اسکی روی آب، غواصی، بنانا سواری و… جزء تفریحات آبی پرطرفدار دبی هستند.

اگر عاشق خرید کردن و گشت زدن در مراکز خرید لاکچری دبی هستید، تابستان فصلی عالی است؛ چراکه در فصل تابستان، اکثر فروشگاه‌ها و مراکز خرید، تخفیفات بسیار مقرون به صرفه برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

فستیوال‌های مختلف دبی در فصل تابستان به اوج خود می‌رسند. جشنواره‌های غذا، مد و پوشاک، هنر، موسیقی و بازی‌ها در تابستان برگزار می‌شوند. اگر شما نیز دوست دارید در این جشنواره‌ها حضور داشته باشید، حتماً در فصل تابستان به این جزیره زیبا سفر کنید.

با کمترین هزینه، سفری لاکچری به دبی داشته باشید!

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه سفری لاکچری و همه چیز تمامی را به دبی داشته باشید، تور تابستان دبی الفبا در اختیار شماست. مجموعه الفبا تمامی تور‌های تابستان دبی را با قیمت بسیار مناسب و ارزان در اختیار توریست‌های گرامی قرار می‌دهد. با تور تابستان الفبا می‌توانید در لاکچری‌ترین هتل‌های دبی، آن هم با قیمت رقابتی اقامت داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور‌های تابستان دبی در مجموعه الفبا می‌توانید به سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۹۳۵ با کارشناسان الفبای سفر در ارتباط باشید .کارشناسان الفبای سفر آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص تور‌های این مجموعه هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا