کد خبر: 120902145149
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدن

تحول اقتصاد محلی و منطقه‌ای با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان در سال‌های آینده و ایجاد بیش از دو هزار اشتغال به صورت مستقیم، تحول عظیمی در معیشت و اقتصاد استان هرمزگان به وجود می‌آید.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه امضای تفاهم‌نامه استخدام نیروی کار بومی از طریق سامانه جستجوی شغل گفت: پیگیری استاندار محترم در چند سال گذشته باعث شد طرح‌های توسعه عظیمی در فولاد هرمزگان آغاز شود. این طرح‌ها در صورتی که به بهره‌برداری برسند، با ایجاد بیش از دو هزار نفر اشتغال، استان هرمزگان طی ۲ تا ۳ سال آینده از نظر معیشتی متحول می‌شود.

همچنین با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان در سال‌های آینده، اقتصاد این استان دگرگون شده به نخستین استان فولادی در کشور تبدیل می‌شود.

وی افزود: ظرفیت تولید فولاد هرمزگان اکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است و به دنبال افزایش ظرفیت آن به ۳.۲ میلیون تن در سال خواهیم بود. امیدواریم در سفر رئیس جمهور کلنگ این طرح توسعه‌ای به زمین زده شود. در کنار این طرح توسعه‌ای، پروژه‌های احیا مستقیم ستاره سیمین، احیا مستقیم فولاد هرمزگان، مخازن ذخیره‌سازی آهن اسفنجی و گازهای صنعتی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارند.

معروفخانی تاکید کرد: از استاندار محترم تقاضا داریم که پیگیر اخذ مجوز طرح نورد گرم فولاد هرمزگان از مسئولان مربوطه نیز باشند تا شاهد ایجاد ارزش افزوده در تولیدات فولادی استانی نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: امروز انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فولاد هرمزگان با اداره کار برای جذب نیروهای بومی از طریق سامانه جستجوی شغل باعث می‌شود که نیروهای بومی استان از این طریق جذب پروژه‌ها شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا