کد خبر: 14080053069
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سالجاری به ۳۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید

رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در سفری دو روزه به استان مرکزی در جریان بازدید از چندین طرح صنعتی گفت که تسهیلات پرداختی بانک در سالجاری به ۳۰۰هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، سیدباقر فتاحی، در بازدید از شرکت تعاونی نویدکاران، نیکسان، آلومرول نوین، نورد آلومینیوم و درسا مرغ با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در سال گذشته ۲۱۰هزار میلیارد ریال بوده گفت: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تسهیلات پرداختی تا پایان سال به ۳۰۰هزار میلیارد ریال برسد.

او افزود: تعاون با تمام امکانات و منابع موجود در خدمت رونق‌بخشی تعاون کشور است و تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استان از اولویت‌های بانک است.

فتاحی با بیان عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون جزو ۵بانک اول در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است و عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی نیز مناسب است.

فتاحی با بیان این مطلب که ادبیات همکاران شعب در جذب مشتریان بسیار حائز اهمیت است افزود: برقراری ارتباط صحیح با افراد و مشتریان از جمله مهارت‌های مهم زندگی، نه تنها در محیط کار بلکه در تمامی ابعاد زندگی به شمار می‌آید که همکاران باید حسن‌خلق و رفتار صحیح را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا