کد خبر: 21010177185
اخبار شرکت ها

تعداد ۱۶۸۰۰ کارت بازرگانی فعال در استان وجود دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران مهندس سیجانی گفت:درسال گذشته ۱۲۱۸ میلیون دلار صادرات از استان صورت گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۶/۴۴درصد افزایش را نشان میدهد .

این صادرات بیشتر به کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان، فدراسیون روسیه، ترکمنستان، هند، چین،پاکستان،امارات متحده عربی ، آذر بایجان و… انجام شده است.

وی ۱۴۳% از این صادرات را مربوط به کشورهای همسایه ، هند و چین اعلام نمود.

سرپرست سازمان درادامه درخصوص کارت بازرگانی نیز گفت: دراستان تهران۱۶۹۱۲ کارت بازرگانی صادر و تمدید شده است .

وی اعلام کرد: تعداد ۱۶۸۰۰کارت بازرگانی فعال دراستان وجود دارد که بیش از ۵۰ درصد از کارت بازرگانی فعال کل کشور را به خود اختصاص داده است .

سیجانی همچنین خاطر نشان کرد : یش از۲۰میلیارد یورو تا پایان سال ۱۴۰۰ ثبت سفارش دراستان تهران انجام شده است که ۵۵درصد ثبت سفارش کل کشور را به خود اختصاص داده است.

وی درخصوص صدور پروانه کسب دراستان گفت: طی سال گذشته بالغ بر ۷۰۳۵۹ مورد پروانه کسب اعم از تولیدی، توزیعی ، خدماتی و خدمات فنی و ۷۲۰پروانه کسب ایثارگری صادر شده است.

سرپرست سازمان صمت تهران درخصوص اقدامات انجام شده درحوزه فرش نیز اظهارداشت: تعداد ۵۰۴۰۳ نفر قالیباف در استان فعالیت می نمایند که از این تعداد ۷۴۶۰ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند.

۲۶۳ قالیباف نیز درسال گذشته جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی و بالغ بر ۴۲۴۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت نموده اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا