کد خبر: 140702139621
اقتصادتولید و بازرگانیجهانروزنامه

توافق با آمریکا برای احداث یک خط لوله جدید

ترجمه: سلیم حیدری

شرکت خط لوله نفت و گاز Equitrans Midstream روز سه شنبه گفت که با هماهنگ کننده احداث خطوط لوله ایالات متحده برای پروژه خط لولهMountain Valley  (MVP) موافقت نامه ای را امضا کرده است.

بر اساس توافق با اداره ایمنی خط لوله و مواد خطرناک (PHMSA)، تیم پروژه بازرسی های برنامه ریزی شده را برای تأیید یکپارچگی خط لوله و سایر اقدامات انجام خواهد داد.

پروژه ۶.۶ میلیارد دلاری خط لوله گاز از زمان آغاز ساخت آن در سال ۲۰۱۸ درگیر مناقشات متعدد دادگاهی شده است.

Mountain Valley متعلق به واحدهایی از Equitrans Midstream، شریک اصلی سازنده خط لوله، و همچنین NextEra Capital Holdings، Con Edison Transmission، WGL Midstream MVP و RGC Midstream است.

محیط بانان گفته اند که این پروژه به کیفیت خاک و آب در جنگل آسیب می زند و انتشار گازهای گلخانه ای را افزایش می دهد. این کشور یکی از مهم ترین مصرف کنندگان سوخت های فسیلی و تولید گازهای گلخانه ای است.

Equitrans Midstream گفت که با PHMSA موافق است که “تشریح شفاف” مراحلی که توسط تیم پروژه MVP برای تکمیل ساخت و ساز انجام می شود، اعتماد عمومی را نسبت به انجام ایمن عملیات خط لوله تقویت می کند.

شرکت مستقر در کانونزبورگ در پنسیلوانیا گفت که انتظار نمی رود این توافق بر هزینه کل پروژه یا برنامه زمانبندی اجرای آن تأثیر مهمی داشته باشد.

این شرکت در ماه آگوست (شهریور) گفته بود که انتظار دارد پروژه MVP را با وجود درگیری های دادگاهی تا پایان سال تکمیل کند.

منبع: رویترز

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا