کد خبر: 110902144847
آموزشجامعه و فرهنگروزنامهعصر انقراض (طنز)

تور ویژه قبرخوابی با پیشنهاد ویژه

«آموزش غسالی به دانشجویان در غسالخانه بهشت زهرا»

راضیه حسینی

گویا کارگاهی آموزشی با عنوان تطهیر با حضور دانشجویان دانشگاه شاهد در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا برگزار شده است. امیدواریم چنین اقدامات مثبتی در جهت بالا بردن روحیه‌ی امید به زندگی، البته زندگی پس از مرگ، در بین کلیه‌ مردم جامعه رواج پیدا کند.

ادارات، کارخانه‌ها و همه‌ مدیران مؤسسات و شرکت‌ها بهتر است به زودی کارگاه آموزش غسالی برای کارکنان خود در نظر بگیرند.

در همین راستا احتمالاً به زودی شاهد برگزاری تور «قبرخوابی» با آفرهای ویژه هم خواهیم بود. سازمان بهشت زهرا می‌تواند از قبرهای خالی که هنوز میت داخل‌شان نرفته استفاده‌ی بهینه کند. تور ویژه‌ی قبرخوابی شامل یک شب خوابیدن در قبر، به تنهایی یا با حضور نمایشی نکیر و منکر خواهد بود. اگر فردی تمایل به کفن و دفن کامل داشت هزینه‌ی بیشتری باید پرداخت کند. حتی می‌توانید اتاق سیاحت غرب را نیز راه بیندازید.

به نظرمان بهتر است به صورت مرحله به مرحله پیش بروید. اول فرد را وارد غسال‌خانه کنید تا کاملاً در جریان فضای مرگ و میر قرار بگیرد. بعد به سرعت و پیش از آن‌که از حال و هوای مردن خارج شود، وی را وارد تور قبر خوابی کنید. وقتی در حالتی قرار گرفت که روح دو سه تا سکته را با هم زده و جسم، در حال تنفس مصنوعی به آن است، فرد را وارد اتاق سیاحت غرب کنید. این‌جا دیگر تیر آخر را خواهید زد و فرد مورد نظر کاملاً آماده‌ی رفتن به جهانی دیگر خواهد شد.

این مراحل می‌تواند یک روش کاربردی برای دست کشیدن مردم از این دنیا و مسئولان آن باشد. افرادی که سالم از این مراحل گذر کنند مطمئن باشید دیگر برای مشکلات دنیا بر سر هیچ مسئولی غر نمی‌زنند. آن‌ها تبدیل به افرادی می‌شوند که روز و شب به اتفاقاتی که از سر گذراندند فکر می‌کنند. می‌توانید به صورت تضمینی با این روش تمامی گله‌ها وشکایت‌های مردم را حذف کنید.

شاید برای برخی از مردم نادان سؤال پیش بیاید پس تور مسئولان چه می‌شود؟ باید خدمت‌شان عرض کنیم که آن‌ها با جت شخصی، طی پروازی مستقیم وسط ناف بهشت فرود خواهند آمد و اگر لازم باشد توری برای‌شان برگزار شود، تنها و تنها تور حوری‌گردی خواهد بود.

اگر سؤال دیگری ندارید هر چه سریع‌تر برای ثبت نام و واریز پول، اقدام کنید. لطفاً مالیات بر ارزش افزوده فراموش نشود، کارمزد، حق آب و گل، حق اولاد، حق نان پدر و شیر مادر را هم پرداخت کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا