کد خبر: 290901113553
روزنامهعصر انقراض (طنز)

وفور نعمت و مسئولان مدبر (طنز)

علی‌رغم ادعاها، فروشگاه‌ها مملو از کالاهای اساسی است. کالاهای اساسی بدون هیچ دغدغه‌ای برای کشور تأمین بوده به طوری‌که تا پایان اردیبهشت کالاهای اساسی دپو شده‌اند.

راضیه حسینی

با این حجم از درایت و مدیریت مسئولان، پیش‌بینی می‌کنیم به زودی کالاها طوری زیاد شوند که دیگر جا برای دپو باقی نماند. شاید مجبور شوند بعضی‌ها را صادر کنند. ممکن است در صادرات کالاهای اساسی، خودکفا شویم؛ و این دستاورد هم به افتخارات مدیران اضافه شود.

به گزارش مهر، اصلاً هم فکر نکنید این مسائل ربطی به توان خرید مردم دارد و چون نمی‌توانند بخرند همه چیز زیادی موجود است. به هیچ وجه ربطی به گرانی کالاهای اساسی ندارد.

وفور نعمت همه جا به چشم می‌خورد. از مسکن زیاد تا خودروهای فراوان. از انواع کالاهای اساسی تا غیر اساسی.

اصلاً یک طوری شده کالاهای اساسی تا دم در منزل مردم رسیده‌اند، ولی مردم نسبت به خرید آنها تمایلی ندارند.

نه این‌که مشکل مالی وجود داشته باشد. کلاً علاقه‌ای به خرید کالاهای اساسی ندارند.

همان‌طور که هیچ مشکلی برای خرید خودرو وجود ندارد. به هیچ وجه خودرو گران نشده است.

از این‌جا تا مریخ هم فاصله نیست بین کف قیمت پراید تا سقف پول توی جیب مردم. ولی دوست ندارند بخرند. از خودرو زده شده‌اند و دل‌شان می‌خواهد پیاده ‌روی کنند.

مردم به تازگی علاقه عجیبی به بی‌مسکنی پیدا کرده‌اند. دل‌شان می‌خواهد هر سال بروند در خانه‌های کوچک‌تر و سرآخر همان را هم تحویل بدهند و کلاً هیچ خانه‌ای نداشته باشند.

نه‌ این‌ که نتوانند تهیه کنند. لب تر کنند بهترین پنت‌هاوس‌های شمال تهران در اختیارشان قرار می‌گید. ولی از زندگی شهری و امکاناتش خسته شده‌اند.

دل‌شان می‌خوان بروند در دامان طبیعت. جایی که نه کالای اساسی وجود داشته باشد و نه غیر اساسی. کلاً هیچ چیز جز برگ و درخت نباشد.

می‌خواهند همه کالاها را بگذارند برای مسئولان میر و مدبر.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا