کد خبر: 23030186569
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

توزیع ۳۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۱ بین دستگاه‌های سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد که حدود ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۱ در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان بین دستگاه‌های مختلف توزیع شد.

به گزارش ایسنا، مهرداد عرب اول در نشست شورای برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مبنای توزیع اعتبارات ابتدا خروجی سند آمایش استان بود که در جلسات گذشته هم بر آن تاکید شده و باید به خروجی این سند توجه ویژه شود.

او با اشاره به تاکید دولت بر رشد اقتصادی ۸ درصدی اضافه کرد: باید این مهم در استان محقق شود، بنابراین در توزیع اعتبارات سعی کردیم تحقق رشد هشت درصدی را در سطح شهرستان ها  با تامین اعتبار برای پروژه‌های موثر در ۴ بخش کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات کار را دنبال کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به عنوان اولویت یک تامین اعتبار در استان، ادامه داد: پروژه هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در اولویت قرار گرفته، با این امید و انتظار که تا پایان امسال یا سال مالی ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

به گفته عرب، از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ بخشی از تخصیص‌ها هنوز از سوی برخی دستگاه ها جذب نشده بود که در این جلسه اسامی دستگاه ها و میزان مانده اعتبارشان اعلام شد، آخرین فرصتی داده شده به آن‌ها تا ۳۱ خرداد است که اگر چنانچه دستگاهی قادر به جذب اعتبارات تملک نباشد، این اعتبار برای دستگاه هایی که وضعیت جذب مطلوب تری دارند، جا به جا شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا