کد خبر: 200603172416
اخبار شرکت هااقتصادانرژیتولید و بازرگانی

توفیق شرکت نفت مناطق مرکزی در انجام تعهدات تولیدی و توسعه ای

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، عنوان کرد که در سال گذشته در حوزه تولید نفت وگاز به تعهداتمان عمل کردیم و در حوزه تولید گاز با ۱۰۳.۷ درصد به رکورد تولید دست یافتیم.

عصراقتصاد: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس مهدی حیدری در جلسه پیش بینی بهره دهی چاه های این شرکت برای نیمه دوم سال ۱۴۰۳ که در مشهد در حال برگزاری است، با تقدیر از زحمات همکاران در شرکتهای تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ، شرق و غرب به دلیل انجام تعهدات تکلیفی تولیدی خاطرنشان کرد: بروز و ظهور همه این موفقیت‌ها در تلاش‌های همکاران خوبمان در سه شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی، غرب و شرق است و برایند این همدلی خود را انجام تعهدات تکلیفی نشان داده است.

وی با تبریک ۱۹ شهریور سالروزتاسیس شرکت بزرگ نفت مناطق مرکزی به همکاران و خانواده های آنها تصریح کرد: مسیر طی شده حاصل ربع قرن اندوخته دانش و تجربه هزاران نفر از همکاران باعث تعالی شرکت شده و ماحصل آن در عرصه های مختلف تربیت نسلی از مدیران که سکاندار رده های بالای مدیریتی صنعت نفت اعم از وزارت و معاونت های آن است .همچنین فعالیت در بیش از ۱۴ استان با وجود شرایط جغرافیا و اقلیم بسیار متفاوت نیازمند مدیریت هوشمندانه و اشراف به تصمیم گیری و همکاری با مسئولان و مقامات محلی و استانی و لحاظ کردن مناسبت های مختلف فرهنگی در تصمیمات کلان است تا به تحقق خواسته ها بدون تعارض منافع دست یافت .

حیدری خاطرنشان کرد :چشم اندازی که برای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران متصور هستیم ، توانایی رقابت در عرصه های بین المللی است و این محصول تجارب مدیریت های مختلف است که در این ۲۵ سال در خزانه فکری این شرکت ثبت شده است. تبادل نظرات بر غنای آن افزوده است و پشتوانه آن نیز با ایثار و روحیه جهادی ممزوج شده و باعث تسریع در روند حرکتی فعالیت های شرکت شده است. برترین جلوه و نمود عینی روحیه جهادی را از دوران دفاع مقدس به یادگار و ارث داریم که در حوزه تامین انرژی یک روز وقفه در تولید و صادرات نفت ایجاد نشد که این مرهون رزمندگان عرصه تولید و همکاران صنعت نفت بود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، انتخاب مهندس محسن پاکنژاد به عنوان وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک گرفت و بیان داشت: حضور مهندس پاکنژاد در بالاترین مقام تصمیم ساز صنعت نفت مایه مباهات است چرا که ایشان از فرزندان خلف این صنعت معظم است وبا تدبیر وهمکاری همه ارکان صنعت نفت ، زمینه تحول بنیادی در این صنعت فراهم می شود. همچنین دکتر حمید بورد معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران نیز با تجربه بسیار و شناخت کامل و جامع از همه ارکان و ساختارهای صنعت نفت از حیث ستادی و عملیاتی و شناخت فرهنگ سازمانی نیز به عنوان بازوی توانمند اجرایی وزیر نفت کمک شایانی در این روند رو به جلوی شرکت ملی نفت ایران می نماید و همه همکاران و مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای دستیابی به این خواسته از هیچ کوشش و همکاری به لحاظ وظیفه ملی ، دینی و سازمانی دریغ نخواهند داشت.

حیدری با تبریک به مجموعه هیئت مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران حضور آنان را برای پیشبرد طرح و پروژه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مغتنم شمرد و افزود: حضور اعضای هیئت مدیره که نیروهای بسیار قوی و توانمند هستند، این امکان را فراهم می سازند که با تصمیمات خود در پیشبرد طرحها و پروژه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تسهیل ایجاد نمایند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا