کد خبر: 110403164568
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

جدیدترین قیمت پژو، شاهین، کوییک و دنا +جدول

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی یک هفته گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۴۳ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۲ میلیونی، به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رفت.

به گزارش خبرآنلاین، در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گرن شده و ۶۴۵ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ اما با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

این در حالی است که پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۲۰ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۸۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۹۴۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۷۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد در طول ۲۴ ساعت گذشته دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی ۶۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

همچنین ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش ۲ میلیون تومانی، ۴۴۰ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۲ میلیون تومانی ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۵ میلیون تومانی در بازار ۷۸۰ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی ۸۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ بدون تغییر به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا